Roztřídí některé živé organizmy podle nápadných určujících znaků, zařadí živočichy do známého prostředí, doplní potravní řetězec.
Roztřídí některé živé organizmy podle nápadných určujících znaků, zařadí živočichy do známého prostředí, doplní potravní řetězec.
Žáci si uvědomí význam slov jazyk a ostatních vyjmenovaných slov po z.
Žáci třídí slovní druhy dle jejich ohebnosti. Ověřují si své poznávací znalosti. Pomocí příběhu postupně překonávají překážky.
Poznává některé nejznámější druhy hub a jejich stavbu.
V soutěži roztřídí některé přírodniny podle nápadných určujících znaků, pojmenuje typické zástupce rostlin.
Hrou riskuj si procvičuje jednotky délky, hmotnosti, objemu a času.
Žáci aktivně pracují s různými tvary slov hmyz, myš, hlemýžď. Určují mluvnické kategorie u podstatných jmen. Tvoří věty s vyjmenovanými slovy.
Žáci vyvozují rozdíl mezi slovy my x mi, mýt x mít, vyhledávají slova příbuzná ke slovu mýt, myslit.