Žáci tvoří z rébusů vyjmenovaná slova po P a slova k nim příbuzná. Procvičují si vyjmenovaná slova po p a slova k nim příbuzná. Zaměří se i na stejně znějící slova s jiným významem.
Žáci tvoří z rébusů vyjmenovaná slova po P a slova k nim příbuzná. Procvičují si vyjmenovaná slova po p a slova k nim příbuzná. Zaměří se i na stejně znějící slova s jiným významem.
Žáci se seznámí s vesmírem a naší sluneční soustavou.
Žáci tvoří z rébusů vyjmenovaná slova po m a slova k nim příbuzná
Žák objevuje a zjišťuje propojenost prvků živé a neživé přírody, princip rovnováhy přírody. Uvědomuje si koloběh vody v přírodě.
Žáci vyvozují rozdíl mezi slovy my x mi, mýt x mít, vyhledávají slova příbuzná ke slovu mýt, myslit, tvoří věty.
Žáci vyvozují rozdíl mezi slovy my x mi, mýt x mít, seznamují se s vyjmenovanými slovy po m.
Žák se učí mluvnické kategorie podstatných jmen. Seznamuje se s pádovými otázkami.
Procvičování vyjmenovaných slov po l a slov, která vyjmenovaná po l nejsou