Při informatice s našimi prvňáky si často hrajeme. Pochopili jsme, jak jsou algoritmy důležité, a to doslovně, když jsme se stali roboty.
Při informatice s našimi prvňáky si často hrajeme. Pochopili jsme, jak jsou algoritmy důležité, a to doslovně, když jsme se stali roboty.
Každá škola má celou řadu učitelů, kteří jsou odborníky na různé metody a nástroje. Nemusí se jednat jen o digitální nástroje, ale o různé aktivity..
V prvních Třídách budoucnosti (ZŠ Košinova, Brno) učím informatiku. Protože mám k dispozici nejen školní "hračky", ale i půjčené od AV MEDIA (VEX ..
Jak náročné je udržovat multimediální jazykovou učebnu aktuální? Je samotný systém udržitelný? Rozhodně ano, na nejčastější otázky najdete odpovědi..
Vždy dvě třídy, jedna v Novém Boru a jedna v Zákupech, se spojily prostřednictvím schůzky Teams a pracovaly společně na aktivitách vytvoř..
Dovolujeme si vás pozvat na vskutku neobyčejnou PASCO konferenci. Po loňském komunitním setkání jsme tentokrát zvolili profesionální online fo..
Proč by si žáci nemohli vytvářet své vlastní písně pomocí AI. Zkuste s žáky snadnou aktivitu, kdy napíší žáci text, a nástroj Suno jim z toho vytvo..
Se svým šestiletým synem občas programujeme robota VEX 123. Protože nemáme podložku, zkusili jsme si ji vyrobit. Z papíru nebo čtvrtky se nám podl..