Žáci vyvozují rozdíl mezi slovy my x mi, mýt x mít, vyhledávají slova příbuzná ke slovu mýt, myslit, tvoří věty.
Žáci vyvozují rozdíl mezi slovy my x mi, mýt x mít, vyhledávají slova příbuzná ke slovu mýt, myslit, tvoří věty.
Žáci vyvozují rozdíl mezi slovy my x mi, mýt x mít, seznamují se s vyjmenovanými slovy po m.
Žák se učí mluvnické kategorie podstatných jmen. Seznamuje se s pádovými otázkami.
Procvičování vyjmenovaných slov po l a slov, která vyjmenovaná po l nejsou
Žák si odůvodňuje pravopis u vyjmenovaných slov po l - vzlykat, lysý, plyš, pelyněk.
Dopravní výchova v angličtině. Spojte dopravní výchovu a angličtinu do jednoho v rámci mezipředmětových vztahů či použití metody CLIL.
Aktivity jsou určeny pro čtvrtý až pátý ročník. K procvičení slovní zásoby na téma školní předměty.
Aktivity jsou vhodné pro čtvrtý až pátý ročník. Slouží k procvičení základních jednotek času.