Žák si odůvodňuje pravopis u vyjmenovaných slov po l - vzlykat, lysý, plyš, pelyněk.
Žák si odůvodňuje pravopis u vyjmenovaných slov po l - vzlykat, lysý, plyš, pelyněk.
Žák si odůvodňuje pravopis u vyjmenovaných slov po l - lýko, lýtko, lyže.
Žák si odůvodňuje pravopis u vyjmenovaných slov po l - polykat, plynout, plýtvat. Tvoří slova příbuzná k těmto slovům.
Procvičuje si vyjmenovaná slova po l - slyšet, mlýn, blýskat se a slova k nim příbuzná. Rozlišuje význam slov.
Žáci si hravou formou osvojují vyjmenovaná slova po b a slova k nim příbuzná.
Žák identifikuje základní mapové značky
Žáci si hravou formou roztřídí a tvoří slova se souhláskami ď nebo ť uprostřed slova.
Žák si odůvodní pravopis souhlásek t nebo d uvnitř slova a sám slova tvoří.