Nalezeno 63 výsledků

Cílem školení je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků SŠ pomoci dlouhodobého vzdělávaní a průběžného sebevzděláváním. Školení je zaměřeno na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v daných tématech a na využívání efektivních vyučovacích metod v oblasti matematické gramotnosti na SŠ a je určeno všem matematikům. Školení možňuje vyučujícím matematiky seznámení s užitečnými nástroji a získání typů do výuky z hlediska využití Geogebry, logických her, i-učebnic, vzdělávacího portálu a Cloudových nástrojů. Mimo uvedené se pedagogové naučí vyhledávat DUMy a internetové zdroje pro podporu přípravy na výuku matematiky při dodržení autorského zákona. Učitelé získají kladný postoj k moderním ICT nástrojům a naučí se je aplikovat do svých hodin, čímž zvýší aktivní přístup žáků k procesu výuky.

Určeno pro: Učitel
Úroveň: Mírně pokročilý
Délka: Vícedenní
Stupeň: Střední škola
Předmět: Matematika a její aplikace
7 900

Cílem školení je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávaní a průběžného sebevzdělávání. Školení je zaměřeno na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v daných tématech a na využívání efektivních vyučovacích metod v oblasti výuky cizích jazyků na středních a vyšších odborných školách a napříč předměty . Cílem školení je seznámení pedagogických pracovníků s gamifikací ve vzdělávání, prohlubování znalostí práce s interaktivní technikou, nastínění využívání cloudových řešení ve vzdělávacím procesu . Dále pak rozvinutí schopností práce s interaktivními technologiemi a zapojení testovacích softwarů do školní praxe pro lepší ověřování znalostí studentů .

Určeno pro: Učitel
Úroveň: Mírně pokročilý
Délka: Vícedenní
Stupeň: Střední škola
Předmět: Cizí jazyk
7 900

Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání. Pedagogičtí pracovníci středních škol budou podporováni ve svém profesním a odborném růstu. Školení podporuje rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v oblasti inkluze při využití moderních technologií . Vzdělávání povede k pochopení filozofie společného vzdělávání. Zvýší právní podvědomí účastníků, ozřejmí legislativní rámec společného vzdělávání a pomůže absolventů v orientaci v používání SMART technologií v souvislosti se vzděláváním žáků s podpůrnými opatřeními.

Určeno pro: Učitel
Úroveň: Mírně pokročilý
Délka: Vícedenní
Stupeň: Střední škola
Předmět: Speciální vzdělávání
7 900

Cílem školení je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků prostřednictvím dlouhodobého vzdělávání zkušenými lektory, které bude doplněno také průběžným sebevzděláváním pedagogů. Školení je zaměřeno na rozvoj dovedností a kompetencí v oblasti využívání ICT při výuce na středních školách . Všechny části školení budou názorně ukazovat konkrétní příklady využití ICT a efektivně využívat technologie, které pomáhají výuku nejenom zpestřit, ale i udělat názornější, často přesnější a rozhodně přitažlivou pro žáky středních škol. Nepůjde pouze o nějaký popis postupů, ale o předání zkušeností učitelů z praxe, kteří technologie využívají při vlastní výuce dlouhodobě a často každou vyučovací hodinu. V každém bloku bude poukázáno i na vhodnost využití získaných znalostí z hlediska struktury vyučovací hodiny: motivace, výklad, procvičování, domácí úkoly, zpětná vazba.

Určeno pro: Učitel
Úroveň: Mírně pokročilý
Délka: Vícedenní
Stupeň: Střední škola
Předmět: ICT a digitální technologie
7 900

Skupinová výuka je v dnešní době často skloňovaným pojmem. Dá se říci, že každý učitel se ji do svých hodin snaží zařazovat. Je dobré si uvědomit, že díky skupinové práci žáci získávají dovednosti, které často označujeme jako měkké dovednosti (soft skills). Ve školském prostředí je známe pod pojmem dovednosti pro 21. století a patří k nim schopnost komunikovat a kooperovat, řešit problémy a vyjednávat o nich, schopnost plánovat, organizovat a také nezbytná schopnost sebereflexe. To vše je postavené na aktivním přístupu žáků k procesu (sebe)vzdělávání. Obecně je můžeme pojmenovat jako kompetence v oblasti chování. Nenásilnou formou se díky skupinové výuce rozvíjí čtenářská gramotnost, především v oblasti ověřování a práce s informacemi. Vzdělávacím cílem tohoto školení je zkouška a nácvik, jak je jednoduché pomocí skupinové práce nenásilně rozvíjet čtenářskou gramotnost žáků, tj. podpořit rozvoj dovednosti čtení, psaní a porozumění čtenému. Školení je tedy zaměřeno na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v daném tématu a na využívání efektivních vyučovacích metod v oblasti čtenářské gramotnosti na 1. a 2. stupni ZŠ. Školení seznámí účastníky s různými možnostmi skupinové výuky, s jejími principy, rolemi žáků i učitele ve třídě. Nabídne účastníkům praktické ukázky a aktivní trénink různých forem skupinové práce a možnosti dělení na skupiny. Účastníci školení si kromě klasických forem práce s papírem a tužkou vyzkouší možnosti zapojení ICT.

Určeno pro: Učitel
Délka: Celodenní
1 800

S projektovou výukou se můžeme setkat téměř na každé škole, kdy se pořádají projektové dny, nebo se učí v tzv. projektových blocích. Často jde o nějaký úkol, kdy žáci samostatně nebo ve skupinách řeší určitý problém. Tuto tzv. problémovou výuku můžeme chápat jako projekt také v klasické vyučovací hodině, kdy je při řešení konkrétních problémů kladen důraz na možnost zapojení každého žáka podle jeho individuálních možností. Vzdělávacím cílem tohoto školení je zkouška a nácvik, jak zapojit metodu projektového vyučování nebo problémové výuky do každodenního vzdělávání žáků a s jeho pomocí rozvíjet jejich čtenářskou gramotnost, tj. podpořit rozvoj dovednosti čtení, psaní a porozumění čtenému. Školení je zaměřeno na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v daném tématu a na využívání efektivních vyučovacích metod v oblasti čtenářské gramotnosti na 1. a 2. stupni ZŠ. Školení seznámí účastníky se základními principy projektové výuky, rolemi žáků i učitele ve třídě. Nabídne účastníkům kromě klasických forem práce s papírem a tužkou praktické ukázky a aktivní trénink zapojení ICT, neboť současní žáci je vnímají jako součást běžného života. Konkrétně jde o aktivní ovládání různých technologií (čímž se rozvíjí kompetence a dovednosti pedagogů v oblasti počítačové gramotnosti), dále jak učitel může pracovat s různými informačními zdroji (texty) a jakým pravidlům podléhá příprava vhodných textů pro rozvoj čtenářské gramotnosti a další.

Určeno pro: Učitel
Délka: Celodenní
1 800

Čtenářská dílna je systém práce vedoucí k rozvoji a podpoře čtenářství. Obsahuje souhrn metod, které se navzájem doplňují, prolínají a současně respektují potřeby čtenářů, jejich schopnosti a dovednosti. Jak založit čtenářskou dílnu? Jak probíhá čtenářská dílna, a jaká jsou její pravidla? Učitelé si vyzkouší aktivity, které jsou vhodné pro žáky 1. i 2. stupni. Zapojení všech žáků pomocí SMART Výukového softwaru.  Zaměření na specifika čtenářství na 1. i 2. stupni ZŠ, jak vedeme žáky ke kritickému myšlení, tvorba pravidel pro zakládání čtenářských dílen, uspořádání tříd. Metody podporující nácvik čtení – párové čtení, střídavé čtení, čtení s předvídáním aj. Cílem školení zaměřeného na čtenářské dílny je rozvíjení vědomého čtenářství a vytváření kladného vztahu k vlastní četbě, motivace pro celoživotní učení. Ukázat učitelům a následně i jejich žákům, že čtení je základ, bez kterého se nikdo neobejde. Nabídnout učitelům širokou škálu metod a aktivit, které budou pro žáky atraktivní a zajímavé, a čtení se tak pro ně stane příjemných zážitkem. Pomocí zapojení interaktivních technologií do čtenářské dílny se přiblížit žákům a ukázat jim, že čtení má svoje místo i dnešních digitálním světě. Účastníkům školení budou předány konkrétní příklady aktivit pro čtenářské dílny, dojde tak k rozšíření znalostí a dovedností nejen učitelů, ale i jejich žáků.

Určeno pro: Učitel
Délka: Celodenní
1 800

Základním cílem školení je podpora inovativního a atraktivního přístupu k obsahu vzdělávacího procesu s respektováním rozvoje klíčových kompetencí žáků pro řešení zadaných úkolů vlastními postupy a vlastním tempem. Účastníkům školení budou předány příklady aktivit, které je budou motivovat k využití moderních didaktických pomůcek v přípravě žáků pro jejich kvalitní uplatnění v dalším vzdělávání i v zaměstnání. Žáci tak mohou získat pozitivnější přístup k vyučování, neboť jim bude poskytnuta možnost aktivně se podílet na jeho průběhu. Školení tedy ukáže účastníkům způsob, jak získat kladný postoj k užívání technického a programového vybavení (včetně online nástrojů), a tím zvýšit motivaci žáků ke vzdělávání. Obsah školení odráží současné trendy a požadavky na e-gramotnost učitele. Účastníci získají praktické dovednosti v základní práci s počítačem, se soubory, textovým dokumentem, tabulkovým kalkulátorem (tvorba tabulek a grafů), tvorbou prezentací. V neposlední řadě je součástí školení i úvod do prostředí SMART Notebooku. Zapojení ICT technologií bude s novým Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání napříč všemi předměty.

Určeno pro: Učitel
Délka: Celodenní
1 800

Provozovatel webu AV Media, a.s. jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro zlepšování prostředí webových stránek a pro analytické účely. Podmínky a poučení o správě osobních údajů