Nalezeno 72 výsledků

Současný trend využívání ICT technologií vede k postupnému přechodu k cloudovým řešením a on-line službám. Tyto služby mimo jiné představují i velmi zajímavou možnost, jak vytvářet videa a videosekvence s jejich následným publikováním vybrané skupině respondentů nebo celému světu pomocí internetu. Dále pak vzhledem k neustále rostoucímu nezájmu žáků o literární publikace v psané podobě, ať už tištěné nebo datové, resp. k faktu, že žáci ztrácejí potřebu číst, dochází k nárůstu zájmu ze strany žáků o výukové video moduly. Pro pochopení aplikace QR kódu ve výuce je zapotřebí se nejprve seznámit s problematikou kódů jako takových, resp. co jsou to čárové kódy a k čemu se v současné době využívají. Jaké jsou možnosti z hlediska čtení QR kódu, resp. jak takový kód přečíst a využít tak informaci v něm zakódovanou, jaké máme k dispozici čtečky QR kódů včetně free verzí. Mimo to pak jaké jsou možnosti z hlediska vytváření QR kódu, resp. jak vytvořit vlastní QR kód a uložit do něj požadovanou informaci, kterou chceme předat např. žákům a jaké máme k dispozici generátory QR kódů včetně free verzí. V neposlední řadě pak možnosti grafické úpravy QR kódu a bezpečnost při práci s QR kódy. Přiblížení budoucnosti využití QR kódu a samozřejmě aplikovatelnost ve výchovně vzdělávacím procesu. Celkově je potřeba zaměřit se na využití QR kódů z hlediska výuky, vtáhnout učitele do digitálního světa a umožnit mu zjednodušit domácí přípravu žáka, vytvořit podmínky pro vzájemnou komunikaci a sdílení informací.

Určeno pro: Učitel
Délka: Celodenní
Předmět: ICT a digitální technologie
1 800

Školení nabízí účastníkům semináře příklady aktivit, které mohou využít k rozšíření znalostí a dovedností nejen svých ale i žáků v oblastech nastavení a používání operačního systému ve smyslu technik práce s přihlášením, odhlášením, zakládáním a správou účtu, přepínání uživatelů, přizpůsobením systému, změnou hesla, kalendářem, psaním na obrazovku včetně zamykání a odemykání, možnostmi získání a správou aplikací, nabídkou Start, dlaždicemi, připínáním a odepínáním aplikací, aktualizací systému, zapínáním a vypínáním aplikací a procesů, správcem úloh, tvorbou rychlých poznámek a výstřižků, skrýváním a prací s ikonami a plochou, čištěním pracovního prostoru a disku, přichycením aplikací vedle sebe, prací s virtuální plochou, správou oznámení, připojováním a odpojováním zařízení, změnou nastavení a systémem správy baterie u notebooků, OneDrivem, systémem vyhledávání aplikací, souborů a dalších položek, prací s fotografiemi a videem, ochranou počítače, připojením k wi-fi a BT, klávesovými zkratkami, účtem MS, zjednodušením používání operačního systému, perem a gesty. Účastníci získají pozitivní vztah k dané problematice, pochopí její důležitost a nezbytnost ve výuce, neboť se s možnými riziky setkávají prakticky denně. Získají praktickou zkušenost pro následnou aplikaci ve výuce. Cílem vzdělávací akce je poskytnout učitelům základní teoretické i praktické znalosti při bezpečném používání internetu s následnou aplikací na samotné žáky.

Určeno pro: Učitel
Délka: Celodenní
Předmět: ICT a digitální technologie
1 800

Školení nabízí účastníkům semináře příklady aktivit, které mohou využít k rozšíření znalostí a dovedností nejen svých ale i žáků v oblastech tvorby prezentace a prezentování včetně sebereflexe. Účastníci získají pozitivní vztah k dané problematice, pochopí její důležitost a nezbytnost ve výuce, neboť se s problematikou tvorby prezentace a prezentování setkávají denně, aniž by si to uvědomovali. Získají praktickou zkušenost pro následnou aplikaci ve výuce. Cílem vzdělávací akce je poskytnout učitelům teoretické znalosti a praktické dovednosti při tvorbě prezentace a prezentování ve výuce s následnou aplikací na samotné žáky.

Určeno pro: Učitel
Délka: Celodenní
Předmět: ICT a digitální technologie
1 800

Dozvědět se, zda jsme byli při výuce úspěšní, je jedním ze základních kamenů pedagogické činnosti. Zpětná vazba je důležitá nejenom pro ohodnocení práce žáků, ale i pro získání informací o tom, které části vyučované látky je pro žáky složitá, co jim dělá potíže a soustředit se tak cíleně na zlepšení dovedností a znalostí žáků. A k tomu se výborně hodí SMART Výukový software: SMART response 2. odpovědní systém, stejně jako SMART lab, propojuje žákovská zařízení se zařízením učitele – většinou s interaktivní tabulí SMART Board. Spuštěný soubor s hlasováním ukazuje okamžitý stav odpovědí a po ukončení hlasování jeho výsledky vyhodnotí. Žáci uvidí výsledky na svých zařízeních, pedagog na interaktivní tabuli – a ještě je možné výsledky exportovat do souboru ve formátu MS Excelu.

Určeno pro: Učitel
Délka: Celodenní
Předmět: ICT a digitální technologie
1 800

Vzdělávací akce je koncipována tak, že umožňuje zajistit vzdělávání pro celý pedagogický sbor či jeho podstatnou část tak, aby bylo možné z podpořené skupiny pedagogů vytvořit tým s inovačním potenciálem schopným působit na kompetence, ale i hodnoty a postoje ostatních pedagogů ve škole. Vzdělávání povede k pochopení filozofie společného vzdělávání . Zvýší právní podvědomí účastníků, ozřejmí legislativní rámec společného vzdělávání a tím přispěje ke změně sociálního klimatu školy. Program podpoří v dané škole koncept společného vzdělávání. Kurz přispěje k rozvoji kompetencí pedagogů pro práci s heterogenní skupinou žáků, ve které jsou vzdělávání i žáci s potřebou podpůrných opatření (včetně těch v prvním stupni podpory).

Určeno pro: Učitel
Délka: Celodenní
1 250

Cílem školení je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomoci dlouhodobého vzdělávaní a průběžného sebevzdělávání. Školení je zaměřeno na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v daných tématech a na využívání efektivních vyučovacích metod v oblasti Matematické gramotnosti na 1. a 2. stupni ZŠ a je určeno učitelům matematiky. Školení umožňuje vyučujícím přírodních věd, informatiky a dalších předmětů seznámení s využitím geogebry, robotiky, logických her, i-učebnic, vzdělávacího portálu, cloudových nástrojů, aplikací grafů, tabule k v návaznosti na prezentační a tabulkové editory a v neposlední řadě typizací příkladů využití matematiky v otázkách všedního dne . Mimo uvedené se pedagogové naučí vyhledávat DUMy a internetové zdroje pro podporu přípravy na výuku v přírodních vědách, informatice a dalších předmětech při dodržení autorského zákona. Učitelé získají kladný postoj k moderním ICT nástrojům a naučí se je aplikovat do svých hodin, čímž zvýší aktivní přístup žáků k procesu výuky. Doporučený digitální obsah: Nakladatelství Fraus – licence Flexibooks, Fred

Určeno pro: Učitel
Délka: Vícedenní
Předmět: Matematika a její aplikace
5 400

Cílem školení je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomoci dlouhodobého vzdělávaní a průběžného sebevzdělávání. Školení je zaměřeno na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v daných tématech a na využívání efektivních vyučovacích metod v oblasti Matematické gramotnosti na 1. a 2. stupni ZŠ a je určeno učitelům matematiky. Školení propojuje inovace vzdělávacího obsahu s rozvojem klíčových kompetencí žáků, a to zejména kompetencí k řešení problémů. Nabízí účastníkům semináře příklady aktivit, které mohou využít k rozšíření znalostí a dovedností nejen svých, ale i žáků v oblastech využití moderních didaktických pomůcek, vzdělávacích prostředků, programového vybavení a online nástrojů ve výchovně vzdělávacím procesu zaměřeném na podporu rozvoje matematické gramotnosti v předmětu matematika. Kurz umožňuje vyučujícím matematiky seznámení s využitím geogebry, robotiky, logických her, i-učebnic, vzdělávacího portálu, cloudových nástrojů, aplikací grafů, tabulek v návaznosti na prezentační a tabulkové editory a v neposlední řadě typizací příkladů využití matematiky v otázkách všedního dne. Mimo uvedené se pedagogové naučí vyhledávat DUMy, internetové zdroje pro podporu přípravy na výuku matematiky při dodržení autorského zákona . Učitelé získají kladný postoj k moderním ICT nástrojům a naučí se je aplikovat do svých hodin, čímž zvýší aktivní přístup žáků k procesu výuky. Doporučený digitální obsah: Nakladatelství Fraus – licence Flexibooks, Fred

Určeno pro: Učitel
Délka: Vícedenní
Předmět: Matematika a její aplikace
9 600

Cílem školení je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávaní a průběžného sebevzděláváním. Školení je zaměřeno na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v daných tématech a na využívání efektivních vyučovacích metod v oblasti Matematické gramotnosti na ZŠ a je určeno všem pedagogům s různými aprobacemi (nejen matematikům). Školení umožňuje vyučujícím přírodních věd, informatiky a dalších předmětů seznámení s využitím geogebry, robotiky, logických her, i-učebnic, vzdělávacího portálu, cloudových nástrojů, aplikací grafů a tabulek v návaznosti na prezentační a tabulkové editory a v neposlední řadě poskytuje typizací příkladů využití matematiky v otázkách všedního dne . Mimo uvedené se pedagogové naučí vyhledávat DUMy a internetové zdroje pro podporu přípravy na výuku v přírodních vědách, informatice a dalších předmětech při dodržení autorského zákona . Učitelé získají kladný postoj k moderním ICT nástrojům a naučí se je aplikovat do svých hodin, čímž zvýší aktivní přístup žáků k procesu výuky. Doporučený digitální obsah: Nakladatelství Fraus – licence Flexibooks, Fred

Určeno pro: Učitel
Délka: Vícedenní
Předmět: Matematika a její aplikace
9 600

Provozovatel webu AV Media, a.s. jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro zlepšování prostředí webových stránek a pro analytické účely. Podmínky a poučení o správě osobních údajů