Proč by si žáci nemohli vytvářet své vlastní písně pomocí AI. Zkuste s žáky snadnou aktivitu, kdy napíší žáci text, a nástroj Suno jim z toho vytvo..
Proč by si žáci nemohli vytvářet své vlastní písně pomocí AI. Zkuste s žáky snadnou aktivitu, kdy napíší žáci text, a nástroj Suno jim z toho vytvo..
Tandemová (párová či týmová) výuka nemusí obohacovat pouze žáky, ale může být velmi přínosnou pro samotné učitele. A to dokonce i pokud není pravid..
FigJam je online kolaborativní nástěnka, kterou lze využít k brainstormingu, tvorbě diagramů, plánování výuky a dalším týmovým aktivitám. K&nb..
Bude druhý cizí jazyk na základních školách povinný, nebo ne? Na tuto otázku MŠMT stále ještě nezveřejnilo oficiální odpověď v rámci probíhají..
Neustále se vyvíjející umělá inteligence nabízí další a další možnosti využití ve výuce. Nyní se zaměříme na nácvik každodenní komunikace (napříkla..
Virtuální kolaborativní nástěnka Lucidspark může být náhradou pro některé uživatelé, kteří dříve využívali Jamboard od Google, který již nebude od ..
Chcete učit cizí jazyky prakticky a připravit žáky na situace, se kterými se mohou například při cestování setkat? Pak využijte aplikaci Google Len..
Pracujete rádi s lepíky, na které zapisují žáci „propustky“ na konci hodiny nebo zpětnou vazbu? Stává se vám, že lepíky ztratíte nebo založíte..