Spojte barevně obrázky podobných živočichů a zdůvodněte, proč je spojujete. Např. oliheň a medůza, protože mají podobně stavěné tělo.
Poznámka hodnotitele: DUA
Spojte barevně obrázky podobných živočichů a zdůvodněte, proč je spojujete. Např. oliheň a medůza, protože mají podobně stavěné tělo.
Klikáním na čtverečky odkryjte postupně živočicha žijícího v moři. Jak se jmenuje a co je na něm zvláštního? Kdo z vás už ho viděl? Máme podobného živočicha u nás?
Roztřiďte živočichy do dvou skupin. Do modrého rámečku umístěte ty, kteří žijí v moři. Do hnědého ty, kteří žijí v rybnících a řekách, jsou tedy sladkovodní. Řešení: sladkovodní - sumec, okoun, úhoř, mořští živočichové - ostatní.
Doplňte řady zvířat obrázky zprava - přetáhněte je do žlutých políček. Odhalte pravidla, podle kterých jdou obrázky za sebou.
Umístěte obrázky tak, aby se ve sloupci, řádku i čtverci opakovaly jen jednou.
Přesuňte zvířata, která jsou pro člověka nebezpečná do červeného rámečku. Ostatní dejte do modrého. Se kterými zvířaty se můžete o prázdninách setkat u nás a se kterými v cizině?
Hoďte si třikrát modrou i červenou kostkou a dokreslete potom příšeru. Když padne třeba oko a 6, nakreslete své příšeře šest očí. Další žák může stránku použít znovu - použijte Reset stránky.
Přiřaďte barevné symboly ke kódům. Žáci jsou v různých místnostech ve škole, zazvoní na přestávku a oni se mají přesunout do jiné učebny (z barevných symbolů na černobílé). Např. zelené kolečko se z knihovny přemístí do třídy na symbol černobílého kolečka.