Žáci třetího či čtvrtého ročníku si procvičí slovní zásobu na téma Easter. Seznámí se s několika anglickými velikonočními zvyky a obohatí si slovní zásobu.
Poznámka hodnotitele: Lumio
Žáci třetího či čtvrtého ročníku si procvičí slovní zásobu na téma Easter. Seznámí se s několika anglickými velikonočními zvyky a obohatí si slovní zásobu.
Aktivity jsou vhodné pro druháčky, popř. prvňáčky. Seznámí se se základními anglickými slovíčky na téma Velikonoce.
Žáci 4. ročníku si uvědomí, jak se dá legrace, humor vyjádřit hudbou. Seznámí se s díly J. Haydna a W. A. Mozarta. Naučí se zpívat písničku Vdávalo se motovidlo.
Žáci 4. ročníku se seznámí s pojmem hudební variace. Aktivity jsou zaměřené na zpěv a poslech. Jsou jim představeny Variace W. A. Mozarta a francouzská lidová písnička.
Tento DUM odpovídá učivu 4. ročníku. Aktivity vedou žáky k zopakování, co už vědí o 3/4 taktu. Pak následují činnosti spojené s valčíkem.
Žáci tvoří z rébusů vyjmenovaná slova po m a slova k nim příbuzná
Žák objevuje a zjišťuje propojenost prvků živé a neživé přírody, princip rovnováhy přírody. Uvědomuje si koloběh vody v přírodě.
Materiály jsou vhodné pro žáky třetího ročníku. Slouží k obohacení slovní zásoby na téma Food, k procvičení jednotného a množného čísla podstatných jmen, členů a / an, vět s I like / I don't like a otázek Do you like...? What do/ don't you like?