Slovní zásoba food inspirovaná učebnicí Funpark.
Poznámka hodnotitele: Wordwall
Slovní zásoba food inspirovaná učebnicí Funpark.
Spojovaní obrázků a názvů zvířat.
Spojovaní obrázků a názvů zvířat.
Úniková hra - Monsters s. r. o. (4.-5. ročník), Pomůcky: PC/tablet, papír a tužka, Cíl aktivity: Zábavnou formou zopakovat základní slovní zásobu z tematických okruhů: části těla, předložky místa, místnosti v domě, oblečení a určování času. Žáci řeší pět interaktivních úkolů, za které získávají části kódu. Po jejich seřazení složí slovo LAUGH, kterým ve virtuálním zámku restartují dveře a pomohou Mikovi vrátit se zpět do světa monster.
Úniková hra – Inside Out (3. ročník, počátek učení..je psaná v češtině). Pomůcky: PC/TABLET, papír a tužka. Cíl aktivity: Zábavnou formou zopakovat základní slovní zásobu z tematických okruhů: školní potřeby, čísla, barvy, základní věty. Žáci řeší interaktivní úkoly a získávají části kódu (HAPPY), kterým na závěr otevřou zámek a „osvobodí emoce“.
Úniková hra – Zootropolis (4.-5. ročník), pomůcky: PC/tablet, papír a psaní potřeby. Žáci řeší čtyři jazykové úkoly, za které získávají nápovědy k odhalení pachatele únosu zvířat. Pomocí těchto nápověd postupně vylučují nesprávné podezřelé a na závěr odhalí správného viníka. Průběh aktivity: Žáci sledují prezentaci s příběhem a úvodem do hry. Postupně řeší 4 interaktivní úkoly v LearningApps (měsíce, oblečení, čas, příběh). Za každý úkol získají nápovědu (např. „It can’t fly“). V závěrečném úkolu využijí nápovědy k logickému vyloučení nesprávných podezřelých. Zadaním jména viníka (wolf) v Lockee odemknou gratulaci v druhé prezentaci.
V úvodu popis geologických věd, rozdíl mezi minerály a horninami, vlastnosti minerálů
Úvod do geologie, vědy, minerály a horniny, krystalová struktura minerálů