Nalezeno 439 výsledků

Poskládejte autíčku silnici tak, aby se dostalo domů. Potom pomocí šipek zapište kód do tabulky. Zelená šipka = krok vpřed. Další šipky znamenají otočení autíčka, ale zůstává na stejném políčku.

Datum vložení: 21.06.2024

Poznámka hodnotitele: DUA
Autíčko jede domů - robotika, kódování
SMART Notebook 14 a výše

Poskládejte slova z písmen v bublinách podle obrázků. Do středu myšlenkové mapy napište, co mají živoichové společného (např. prostředí - moře).

Datum vložení: 19.06.2024

Poznámka hodnotitele: DUA
Moře - skládání slov
SMART Notebook 14 a výše

Vysbírejte, co do moře nepatří. Potapěč se potopil, aby uklidil mořské dno. S čím se tam může setkat? Kde se tam ty věci vzaly? Stačí na ně kliknout a věci vyplavou na hladinu.

Předmět: Prvouka
Datum vložení: 19.06.2024

Poznámka hodnotitele: DUA
Odpad v oceánu
SMART Notebook 14 a výše

Poskládejte dominové kostky tak, aby se obdélník z 11 kostek uzavřel.

Předmět: Prvouka
Datum vložení: 19.06.2024

Poznámka hodnotitele: DUA
Oceán - domino
SMART Notebook 14 a výše

Pomoz rybičce uniknout žralokům a proveď ji bludištěm, aby se mohla schovat v mořských řasách.

Datum vložení: 19.06.2024

Poznámka hodnotitele: DUA
Oceán - bludiště
SMART Notebook 14 a výše

Najděte živočicha v osmisměrce.

Datum vložení: 19.06.2024

Poznámka hodnotitele: DUA
Oceán - osmisměrka 2
SMART Notebook 14 a výše

Pojmenujte živočicha na obrázku a najděte ho v osmisměrce.

Datum vložení: 19.06.2024

Poznámka hodnotitele: DUA
Oceán - osmisměrka
SMART Notebook 14 a výše

Pojmenujte mořské živočichy a spočítejte je. Můžete je škrtat barevnou tužkou. Potom zapište počet do tabulky.

Datum vložení: 19.06.2024

Poznámka hodnotitele: DUA
Mořské počty
SMART Notebook 14 a výše

Provozovatel webu AV Media, a.s. jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro zlepšování prostředí webových stránek a pro analytické účely. Podmínky a poučení o správě osobních údajů