Zpět na výsledky ve všech sekcích

Digitální kompetence v Článcích (135)

24.04.2024
Digitální kompetence je třeba rozvíjet už o.. Martina Štikarovská

Žijeme v době moderních technologií a naše děti jsou jimi obklopeny - na rozdíl od nás už od narození. Tím, jak se chováme, ovlivňujeme jejic..

15.04.2024
Deeply jako AI nástroj pro generování obráz.. Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Deeply umožňuje využití umělé inteligence při generování obrázků, se kterými může učitel pracovat téměř ve všech vyučovacích předmětech. Učitel si ..

26.03.2024
Převrácená výuka Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Převrácená výuka (Flipped classroom) někdy označovaná za metodu integrovaného učení se vyznačuje tím, že úvodní prezentace učiva či jeho základní n..

25.03.2024
Simulační výuka Ivana Melíšková

Simulační výuka je vzdělávací metoda, která využívá interaktivní simulace reálných situací nebo procesů k dosažení vzdělávacích cílů. Tyto simulace..

14.03.2024
Využití nástroje Canva ve výuce Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Relativně často realizujeme se žáky aktivity, které vyžadují následně prezentace jejich činností, je jedno, zda se jedná o referáty, prezentování v..

09.02.2024
Novinky z BETTu 2024 Ivana Melíšková

Jestliže hlavními  lákadly loňského ročníku známého londýnského veletrhu byla  umělá inteligence a   virtuální realita  a o..

07.02.2024
Interaktivní pracovní listy – Wizer.me Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Rádi objevujete nové nástroje pro tvorbu interaktivních pracovních listů? V tom případě si vyzkoušejte aplikaci Wizer.me . Pracovní listy se autom..

15.01.2024
Andělské počítání Mgr. Hana Ulíková

Je tu další online aktivita, která propojuje různé skupiny žáků a různé předměty . Pokud jste ještě o tomto typu projektu neslyšeli, ráda vám vše ..

Provozovatel webu AV Media, a.s. jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro zlepšování prostředí webových stránek a pro analytické účely. Podmínky a poučení o správě osobních údajů