Digitální kompetence v Článcích (138)

15.07.2024
Baamboozle Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Nenáročná aplikace s jednoduchými hrami, které oživí vaši výuku nejen před koncem školního roku. Procvičujte s žáky formou týmové kvízové..

15.07.2024
Virtuální tabule Collboard ve výuce Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Online volně dostupná aplikace Collboard umožňuje snadné vytváření obsahů pro žáky a ještě snadnější sdílení. V aplikaci je možné kreslit, psá..

13.05.2024
Nechte žáky tvořit vlastní hry Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Tvorba vlastní hry samotnými žáky podporuje jejich motivaci. Při tvorbě a testování se učí řadu důležitých dovedností, od time managementu, komunik..

24.04.2024
Digitální kompetence je třeba rozvíjet už o.. Martina Štikarovská

Žijeme v době moderních technologií a naše děti jsou jimi obklopeny - na rozdíl od nás už od narození. Tím, jak se chováme, ovlivňujeme jejic..

Více z článků

Digitální kompetence ve Videích (48)

Více z videí

Digitální kompetence ve Vzdělávání (13)

Určeno pro: Učitel
Délka: Celodenní
Stupeň: Střední škola
Předmět: Matematika a její aplikace
Zdarma

Určeno pro: Učitel
Délka: Celodenní
Stupeň: Základní 2. stupeň
Předmět: Matematika a její aplikace
Zdarma

Určeno pro: Učitel
Úroveň: Začátečník
Délka: Celodenní
Stupeň: Střední škola
Zdarma
Více ze vzdělávání

Provozovatel webu AV Media, a.s. jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro zlepšování prostředí webových stránek a pro analytické účely. Podmínky a poučení o správě osobních údajů