Nalezeno 836 výsledků

17.05.2024
Malí vědátoři ve VIDě Martina Štikarovská

V dubnu se nám podařilo už počtvrté zavítat do brněnské VIDy ( VIDA science centrum ). S našimi kluky (6 a 3 roky) to byla úžasná záležitost. Stráv..

13.05.2024
Nechte žáky tvořit vlastní hry Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Tvorba vlastní hry samotnými žáky podporuje jejich motivaci. Při tvorbě a testování se učí řadu důležitých dovedností, od time managementu, komunik..

24.04.2024
Digitální kompetence je třeba rozvíjet už o.. Martina Štikarovská

Žijeme v době moderních technologií a naše děti jsou jimi obklopeny - na rozdíl od nás už od narození. Tím, jak se chováme, ovlivňujeme jejic..

15.04.2024
Deeply jako AI nástroj pro generování obráz.. Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Deeply umožňuje využití umělé inteligence při generování obrázků, se kterými může učitel pracovat téměř ve všech vyučovacích předmětech. Učitel si ..

26.03.2024
Převrácená výuka Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Převrácená výuka (Flipped classroom) někdy označovaná za metodu integrovaného učení se vyznačuje tím, že úvodní prezentace učiva či jeho základní n..

25.03.2024
Simulační výuka Ivana Melíšková

Simulační výuka je vzdělávací metoda, která využívá interaktivní simulace reálných situací nebo procesů k dosažení vzdělávacích cílů. Tyto simulace..

21.03.2024
SMART Lumio Spark Ivana Melíšková

V Lumiu se nyní nově objevila záložka Sdílené knihovny, která po vás vyžaduje předplatné Spark. Pokud ve škole intenzivně spolupracuje na tvor..

14.03.2024
Využití nástroje Canva ve výuce Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Relativně často realizujeme se žáky aktivity, které vyžadují následně prezentace jejich činností, je jedno, zda se jedná o referáty, prezentování v..

Provozovatel webu AV Media, a.s. jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro zlepšování prostředí webových stránek a pro analytické účely. Podmínky a poučení o správě osobních údajů