Žák určí přídavná jména, jejich druh, skloňuje je podle vzoru mladý, odůvodní pravopis koncovek.
Žák určí přídavná jména, jejich druh, skloňuje je podle vzoru mladý, odůvodní pravopis koncovek.
Žák pozorně reaguje na pokyny učitele, odpovídá na otázky typu co je hned vpřed, hned vzad, vedle, určuje, co do řady nepatří, orientuje s v řádcích a sloupcích..
Žák seřadí ilustrace podle dějové posloupnosti a pokusí se povyprávět podle nich jednoduchý příběh.
Žák tvoří slabiky se souhláskou M, čte otevřené slabiky se souhláskou M, přiřazuje obrázky k jednotlivým slabikám.
Najde v pohádce představitele dobra a zla.
Žák čte text přiměřené náročnosti, rozumí jednoduchým pokynům učitele, pozorně reaguje na otázky.
Žák určí přídavná jména, jejich druh, skloňuje je podle vzoru otcův, matčin, odůvodní pravopis koncovek.
Žák ovládá pojmy synonyma, antonyma, opozita, umí je vytvořit či nahradit v textu, rozšiřuje si slovní zásobu.