Žák pozná velké a malé písmeno E, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku E, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno E, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku E, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno F, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku F, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno G, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku G, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno L, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku L, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák porovnává významy slov, porozumí jejich významu, přiřazuje slova k obrázkům, vysvětluje význam slova. Na základě vlastních zkušeností tvoří krátké jednoduché věty, pracuje s pojmem myšlenková mapa.
Rozezná podstatná jména od jiných slovních druhů. Pozná rod střední, dokáže určit u rodu středního mluvnické kategorie.
Žák tvoří slabiky se souhláskou L, čte otevřené slabiky se souhláskou L, přiřazuje obrázky k jednotlivým slabikám.
Žák určí vzory podstatných jmen rodu středního (město, moře, kuře), určí pády a napíše správné tvary podstatných jmen, určí mluvnickékategorie podstatných jmen (pád, číslo, vzor).