Žák pozná velké a malé písmeno L, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku L, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno L, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku L, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák porovnává významy slov, porozumí jejich významu, přiřazuje slova k obrázkům, vysvětluje význam slova. Na základě vlastních zkušeností tvoří krátké jednoduché věty, pracuje s pojmem myšlenková mapa.
Rozezná podstatná jména od jiných slovních druhů. Pozná rod střední, dokáže určit u rodu středního mluvnické kategorie.
Žák tvoří slabiky se souhláskou L, čte otevřené slabiky se souhláskou L, přiřazuje obrázky k jednotlivým slabikám.
Žák porovnává významy slov, porozumí jejich významu, přiřazuje slova k obrázkům, vysvětluje význam slova. Na základě vlastních zkušeností tvoří krátké jednoduché věty, pracuje s pojmem myšlenková mapa.
Čte s porozuměním krátké jednoduché věty. Na základě přečteného textu doplní křížovku.
Žák určí přídavná jména, jejich druh, skloňuje je podle vzoru mladý a jarní, otcův, matčin, odůvodní pravopis koncovek.
Rozezná podstatná jména od jiných slovních druhů. Pozná rod mužský, dokáže určit u rodu mužského mluvnické kategorie. Rozezná a určí životnost u podstatných jmen rodu mužského.