Žák tvoří slabiky se souhláskou S, čte otevřené slabiky se souhláskou S, přiřazuje obrázky k jednotlivým slabikám.
Žák tvoří slabiky se souhláskou S, čte otevřené slabiky se souhláskou S, přiřazuje obrázky k jednotlivým slabikám.
Žák tvoří slovesa podle zadání, u sloves správně určí osobu, číslo, způsob, čas, slovesa časuje a správně odůvodňuje psaní koncovek.
Žák porovnává významy slov, porozumí jejich významu, přiřazuje slova k obrázkům, vysvětluje význam slova. Na základě vlastních zkušeností tvoří krátké jednoduché věty, pracuje s pojmem myšlenková mapa.
Žák pozná velké a malé písmeno H, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku H, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno B, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku B, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno E, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku E, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno F, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku F, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno G, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku G, plynule čte texty přiměřené náročnosti.