Žák pozná velké a malé písmeno O, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku O, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno O, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku O, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno P, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku P, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno R, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku R, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno S, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku S, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno Š, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku Š, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno Z, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku Z, plynule čte texty přiměřené náročnosti.
Žák pozná velké a malé písmeno A, přiřadí počáteční písmeno slova k obrázkům, podle sluchové analýzy dokáže rozlišit a zaznamenat, kde slyší hlásku A.
Žák tvoří slabiky se souhláskou P, čte otevřené slabiky se souhláskou P, přiřazuje obrázky k jednotlivým slabikám.