Roztřiďte obrázky dole pod skupiny odpadů. Patří tyto odpadky do bio odpadu, plastu, nebo do koše na papír? Správně zařazený obrázek zmizí, nesprávně zařazený obrázek se vrátí na své původní místo.
Poznámka hodnotitele: DUA
Roztřiďte obrázky dole pod skupiny odpadů. Patří tyto odpadky do bio odpadu, plastu, nebo do koše na papír? Správně zařazený obrázek zmizí, nesprávně zařazený obrázek se vrátí na své původní místo.
Roztřiďte obrázky dole pod skupiny odpadů. Patří tyto odpadky do obyčejného koše, skla, nebo do koše na papír? Správně zařazený obrázek zmizí, nesprávně zařazený obrázek se vrátí na své původní místo.
Rozdělte obrázky do skupin podle toho, jestli lodě pohání vítr jako plachetnice, nebo motor jako parník. Dobře zařazený obrázek zmizí, špatně zařazený se vrátí na původní místo.
Spočítejte lodě stejného druhu a zapište jejich počet do spodní tabulky. Jak se lodě jmenují? Co je remorkér a co trajekt?
Umístěte křížek přes obrázek, který do řady nepatří, a řekněte proč. Např. Je to jednostopé vozidlo. Pohybuje se ve vzduchu a ne po zemi. Je to člověk a ne dopravní prostředek atd.
Pro řešení osmisměrky máte dvě možnosti. Buď ponecháte pouze obrázkové zadání, nebo si můžete nechat zobrazit seznam slov pod světle modrým tvarem - stačí kliknout na tvar a ten odletí. Potom můžou žáci spojit obrázek se slovem, hledat slovo v osmisměrce a nakonec obrázek škrnout. Pozn. pozor na lodě, v osmisměrce jsou obsažena slova LOĎ a PARNÍK.
Do šipek zapište počet lodí, které směřují vpravo a které vlevo.
Obtáhněte plachetnici, vybarvěte ji a dokreslete vlny. Použijte pera, štětce a barevné tužky.