Při informatice s našimi prvňáky si často hrajeme. Pochopili jsme, jak jsou algoritmy důležité, a to doslovně, když jsme se stali roboty.
Při informatice s našimi prvňáky si často hrajeme. Pochopili jsme, jak jsou algoritmy důležité, a to doslovně, když jsme se stali roboty.
Každá škola má celou řadu učitelů, kteří jsou odborníky na různé metody a nástroje. Nemusí se jednat jen o digitální nástroje, ale o různé aktivity..
V prvních Třídách budoucnosti (ZŠ Košinova, Brno) učím informatiku. Protože mám k dispozici nejen školní "hračky", ale i půjčené od AV MEDIA (VEX ..
Vždy dvě třídy, jedna v Novém Boru a jedna v Zákupech, se spojily prostřednictvím schůzky Teams a pracovaly společně na aktivitách vytvoř..
Proč by si žáci nemohli vytvářet své vlastní písně pomocí AI. Zkuste s žáky snadnou aktivitu, kdy napíší žáci text, a nástroj Suno jim z toho vytvo..
Se svým šestiletým synem občas programujeme robota VEX 123. Protože nemáme podložku, zkusili jsme si ji vyrobit. Z papíru nebo čtvrtky se nám podl..
Tandemová (párová či týmová) výuka nemusí obohacovat pouze žáky, ale může být velmi přínosnou pro samotné učitele. A to dokonce i pokud není pravid..
FigJam je online kolaborativní nástěnka, kterou lze využít k brainstormingu, tvorbě diagramů, plánování výuky a dalším týmovým aktivitám. ..