Výukové aktivity Toglic s využitím modelu BYOD („Bring Your Own Device“) na 2. stupni základní školy. Jak na celá čísla v 7. ročníku?
Výukové aktivity Toglic s využitím modelu BYOD („Bring Your Own Device“) na 2. stupni základní školy. Jak na celá čísla v 7. ročníku?
Také vás zaskočila chybějící položka LAT (Lesson Activity Toolkit) v Galerii? Otáčecí kostky, panely pro klikání mezi obrázky, textové flashe,… Co ..
Na jaře letošního roku jsem se na školení v Praze setkala s Bc. Romanou Kolářovou a Sandrou Nedělkovou DiS., které za sebevzděláním přijely ze seve..
Na začátku prosince jsme se zapojili do celosvětového projektu HOUR OF CODE. Jednalo se o začlenění technologií do výuky netradičním způsobem. Děte..
Nejste si jisti, zda tato rovnost platí? Je pro vás SMART amp neznámou v této rovnici? Tak já jdu hned vše vysvětlit.
Přijde vám to jako skákání z místa na místo? Nevíte, co zmíněné státy spojuje? Tak začneme hezky popořádku a já vám vše vysvětlím.
Připravujete si interaktivní úkoly do hodin, učíte cizí jazyk a často potřebujete připravit cvičení s volbou možnosti TRUE/FALSE. Jak to ozvláštnit..
V pátek 20. listopadu se nám podařilo připojit se k mezinárodnímu dni zdravení a solidarity Hello Day.