Nalezeno 429 výsledků

14.03.2024
Využití nástroje Canva ve výuce Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Relativně často realizujeme se žáky aktivity, které vyžadují následně prezentace jejich činností, je jedno, zda se jedná o referáty, prezentování v..

01.03.2024
ChatGPT jako konverzační asistent a nástroj.. Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Nástroj ChatGPT lze využít jako konverzačního asistenta, se kterým mohou komunikovat žáci a učitel je může doplňovat. Případně lze využít nástroj j..

11.02.2024
Přípravy na hodiny s VEX 123 pro 1. až 3. t.. Ivana Melíšková

Představujeme sadu příprav a pracovních listů na vyučovací hodiny s roboty VEX 123 pro první období základních škol. Autorem je Michaela Šimková.

31.01.2024
Úspěch českého týmu na VEX soutěži v Londýně Antonín Růžička

Tým R.U.R. Gymnázia Jeseník dosáhl velkého úspěchu na regionální soutěži VEX VRC v Londýně. V ČR soutěž pro V5/EDR roboty zatím nemáme, ale podařil..

29.01.2024
Robotel SmartClass nejen jako nástroj auton.. Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Multimediální jazyková laboratoř umožňuje podpořit autonomní učení žáků, individualizovanou a personalizovanou výuku. Taktéž je práce s laboratoří..

15.01.2024
Andělské počítání Mgr. Hana Ulíková

Je tu další online aktivita, která propojuje různé skupiny žáků a různé předměty . Pokud jste ještě o tomto typu projektu neslyšeli, ráda vám vše ..

12.01.2024
Nearpod a jeho využití ve výuce Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Chcete během výuky pracovat s jednou prezentací a nepřepínat ji ani ve chvíli , když chcete s žáky hrát kvíz nebo je zapojit do skupinové prác..

03.01.2024
Miro – virtuální tabule Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Chcete tvořit myšlenkové mapy, online zápisy, časové osy, šablony na programy akcí (workshopy, projektové dny, konference), podklady pro icebreake..

Provozovatel webu AV Media, a.s. jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro zlepšování prostředí webových stránek a pro analytické účely. Podmínky a poučení o správě osobních údajů