Nalezeno 471 výsledků

15.02.2018
Robotika a Rámcový vzdělávací program Mgr. Hana Hyksová

Robotika – obor, který v sobě zahrnuje obrovskou řadu očekávaných výstupů Rámcového vzdělávacího programu, ze kterých jsou tvořeny Školní vzdělávac..

14.02.2018
Robotika na ZŠ náměstí Míru v Novém Boru Ing. Veronika Šolcová

V úterý 12. září 2017 se poprvé sešlo sedm prvních členů klubu v počítačové učebně naší školy. Děti z 5. až 8. třídy se učily programovat Ozoboty ..

14.02.2018
Klub zábavné logiky a deskových her na ZŠ n.. Ing. Veronika Šolcová

Již podruhé jsme se sešli v dalším cyklu Klubu zábavné logiky a deskových her. Naše roboťárna je vybavena novým nábytkem a tak se nám pracuje ješt..

06.02.2018
BETT 2018: trendy se potvrzují Ivana Melíšková

Vždy na začátku roku veletrh BETT soustředí v Londýně během několika dní lidi, myšlenky, zkušenosti a technologie, aby posunul svět vzdělávání zase..

06.02.2018
Robotika s VEXem a programování Ozobotů Martin Gembec

Říjnová setkání jsme realizovali tak, že jsme si vždy udělali společný úvod k robotice, kde jsme řešili různé technické záležitosti a učili se, o č..

06.02.2018
Seznámení s robotikou Martin Gembec

Jak vypadalo první setkání kroužku robotiky? Logicky nemohlo být ničím jiným, než seznámením s obsahem kroužku a s roboty.

24.01.2018
Výhody Collaborative Class v hnízdech Mgr. Martina Štikarovská

V předchozím článku ( Klasická skupinová výuka vs. Collaborative Class ) jste se dočetli, jak vnímám rozdíly mezi klasickou skupinovou prací a Col..

24.01.2018
Klasická skupinová výuka vs. Collaborative .. Mgr. Martina Štikarovská

V tomto článku bych chtěla navázat na článek Efektivní zapojení všech žáků a zamyslet se nad tím, kam se mně osobně podařilo výuku posunout za dv..