Žáci pomocí rozkladu čísel na součin prvočísel určují jejich největšího společného dělitele.
Žáci pomocí rozkladu čísel na součin prvočísel určují jejich největšího společného dělitele.
Žáci:a) opakují znaky dělitelnosti a jejich použití b) určují společné dělitele dvou čísel c) určí zpaměti největšího společného dělitele dvou čísel d) poznají dvojici soudělných a nesoudělných čísel
Žáci určují:a) rozklad složeného čísla na součin prvočísel b) nejmenší společný násobek dvou až tří čísel.
Žáci určují:a) společný násobek b) zpaměti nejmenší společný násobek dvou čísel.
Žáci určují zda dané číslo je nebo není dělitelné dvaceti pěti.
Žáci se seznámí jak se pomocí
Žáci opakují a procvičují úsek dosud probraného učiva o dělitelnosti přirozených čísel: násobek, dělitel, prvočíslo, číslo složené, znaky dělitelnosti deseti, pěti, dvěma.
Žáci určují zda dané číslo je prvočíslo nebo číslo složené.