Žák tvoří otázky v přítomném čase průběhovém a odpovídá na ně podle situace
Žák tvoří otázky v přítomném čase průběhovém a odpovídá na ně podle situace
Žák tvoří správné tvary sloves v minulém čase prostém a v předpřítomném čase a používá je v odpovídajcíích situacích
Žák tvoří otázky s použitím tázacích zájmen a příslovcí a odpovídá na ně
Žák správně tvoří tvary budoucího času
Žák mluví o tom, co očekává, že se stane v budoucnosti, na základě zodpovězení kvizových otázek, používá
Žák si procvičí a upevní znalost tvarů nepravidelných sloves
Žák tvoří kladné, záporné a tázací tvary sloves v budoucím čase prostém a používá je v odpovídajících větách
Žák používá kladné a záporné tvary modálních sloves v minulém čase pro vyjádření, co mohl/nemohl, musel/nemusel dělat v minulosti