Žák používá správný přítomný čas pro danou situaci a na základě pravidel tvoří správné tvary sloves v těchto časech.
Žák používá správný přítomný čas pro danou situaci a na základě pravidel tvoří správné tvary sloves v těchto časech.
Žák správně přiřadí neurčitý člen a/an na základě pochopení pravidel pro jeho používání
Žák správně použije tvary přítomného času prostého podle druhu věty
Žák vytvoří správný tázací dovětek ke svému sdělení, chápe smysl jeho použití
Žáci si shrnou a upevní znalosti o tvoření otázek
Zdroj byl vytvořen ve spoluautorství s Mgr. Ivou Hrebeňárovou pro výuku předmětu Člověk a jeho svět anglicky (CLIL)
Zdroj byl vytvořen ve spoluautorství s Mgr. Ivou Hrebeňárovou pro výuku matematiky anglicky (CLIL)
Zdroj byl vytvořen ve spoluautorství s Mgr. Ivou Hrebeňárovou pro výuku matematiky anglicky (CLIL)