Žák odůvodňuje a píše správně i/y po obojetných souhláskách v příbuzných slovech, doplňuje věty vhodnými slovy, vyhledává dvojice slov
Žák odůvodňuje a píše správně i/y po obojetných souhláskách v příbuzných slovech, doplňuje věty vhodnými slovy, vyhledává dvojice slov
Žák odůvodňuje a píše správně i/y po obojetných souhláskách v příbuzných slovech, doplňuje věty vhodnými slovy, vyhledává dvojice slov
Odůvodňuje a píše správně: i/y po obojetných souhláskách v příbuzných slovech po B, doplňuje neúplná přísloví
Žák odůvodňuje a píše správně: i/y po obojetných souhláskách v příbuzných slovech po M, doplňuje neúplná přísloví
Žák odůvodňuje a píše správně: i/y po obojetných souhláskách v příbuzných slovech po P, doplňuje neúplná přísloví
Žák odůvodňuje a píše správně: i/y po obojetných souhláskách v příbuzných slovech, doplňuje neúplná přísloví
Žáci prohlubují znalosti v oblasti neohebných slovních druhů, učí se pravidla pro třídění slov podle významu ve větě, tvoří vhodná slovní spojení
Žáci prohlubují znalosti v oblasti ohebných slovních druhů, učí se pravidla pro třídění slov podle významu ve větě, mění tvar pomocí pádových otázek a slovesných osob