Nalezeno 136 výsledků

15.02.2018
Robotika a Rámcový vzdělávací program Mgr. Hana Hyksová

Robotika – obor, který v sobě zahrnuje obrovskou řadu očekávaných výstupů Rámcového vzdělávacího programu, ze kterých jsou tvořeny Školní vzdělávac..

24.01.2018
Výhody Collaborative Class v hnízdech Mgr. Martina Štikarovská

V předchozím článku ( Klasická skupinová výuka vs. Collaborative Class ) jste se dočetli, jak vnímám rozdíly mezi klasickou skupinovou prací a Col..

24.01.2018
Klasická skupinová výuka vs. Collaborative .. Mgr. Martina Štikarovská

V tomto článku bych chtěla navázat na článek Efektivní zapojení všech žáků a zamyslet se nad tím, kam se mně osobně podařilo výuku posunout za dv..

04.01.2018
Výuka na 2. stupni škol je horší než na 1. .. Zdroj: ČŠI

Testování ČŠI mezi páťáky a deváťáky potvrdilo, že je rozdíl v kvalitě vzdělávání dětí na 1. a 2. stupni základních škol. Mladší děti měly v testec..

03.01.2018
EU šablony II klepou na dveře Klára Borečková

Podle aktuálního harmonogramu výzev Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání na rok 2018 je v únoru 2018 plánováno vyhlášení druhé vlny výz..

15.12.2017
Mobilní žákovská zařízení ve výuce Ing. Alexandr Fales

Neustále se dostávám s kolegy na své, ale i jiných školách do diskuzí ohledně využití mobilních zařízení ve výuce, zda je to špatné, nebo naopak př..

15.12.2017
SMART Výukový software on-line je tady Ing. Alexandr Fales

Můžete si jej vyzkoušet ZDARMA do konce ledna 2018 . Neváhejte, konečně je tady řešení, které nahrazuje zastaralý internetový přehrávač ..

12.12.2017
Už jste naučili svůj SMART Notebook psát ps.. Mgr. Martina Štikarovská

K psacímu písmu Alodyx mě přivedla jedna paní učitelka z Českých Budějovic. Po stažení jsem byla nadšená, protože tímto písmem můžu psát nejen ve W..