Nalezeno 147 výsledků

12.03.2018
Cesta za pokladem - skupinová výuka v matem.. Mgr. Vladimíra Mačková

V den vysvědčení jsme se rozhodli zpříjemnit si tvořivě matematiku, aby „počítání“ bavilo většinu dětí.

06.03.2018
Metoda literární kroužek Mgr. Nela Votápková

Literární kroužek je metoda nejen pro učitele českého jazyka a literatury, jak by se mohlo zdát na první pohled z názvu. Jedná se o strukturovanou..

05.03.2018
Hrajeme si s LABy Ing. Cecílie Krejcarová

Zkušenost z vlastní školy i školení v dalších školách mě přimělo vytvořit pomůcku pro učitele – jakého si průvodce světem aktivit, které mohu rychl..

15.02.2018
Robotika a Rámcový vzdělávací program Mgr. Hana Hyksová

Robotika – obor, který v sobě zahrnuje obrovskou řadu očekávaných výstupů Rámcového vzdělávacího programu, ze kterých jsou tvořeny Školní vzdělávac..

24.01.2018
Výhody Collaborative Class v hnízdech Mgr. Martina Štikarovská

V předchozím článku ( Klasická skupinová výuka vs. Collaborative Class ) jste se dočetli, jak vnímám rozdíly mezi klasickou skupinovou prací a Col..

24.01.2018
Klasická skupinová výuka vs. Collaborative .. Mgr. Martina Štikarovská

V tomto článku bych chtěla navázat na článek Efektivní zapojení všech žáků a zamyslet se nad tím, kam se mně osobně podařilo výuku posunout za dv..

04.01.2018
Výuka na 2. stupni škol je horší než na 1. .. Zdroj: ČŠI

Testování ČŠI mezi páťáky a deváťáky potvrdilo, že je rozdíl v kvalitě vzdělávání dětí na 1. a 2. stupni základních škol. Mladší děti měly v testec..

03.01.2018
EU šablony II klepou na dveře Klára Borečková

Podle aktuálního harmonogramu výzev Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání na rok 2018 je v únoru 2018 plánováno vyhlášení druhé vlny výz..