DUM řeší problematiku strukturované kabeláže, přičemž je využita animace odlet, z lesson aktivity toolkit pak anagram, image select, category sort – text a multiple choice, mimo jiné je použit i nekonečný klonovač.
DUM řeší problematiku strukturované kabeláže, přičemž je využita animace odlet, z lesson aktivity toolkit pak anagram, image select, category sort – text a multiple choice, mimo jiné je použit i nekonečný klonovač.
DUM řeší problematiku prvků v počítačových sítích, přičemž je využita animace odlet, z lesson aktivity toolkit pak anagram, image select, category sort – text a multiple choice, také je využit doplněk tvůrce cvičení.
DUM řeší problematiku strukturované kabeláže, přičemž je využita animace odlet, z lesson aktivity toolkit pak anagram, image select, category sort – text a multiple choice, také je využit doplněk tvůrce cvičení.
DUM řeší problematiku strukturované kabeláže, přičemž je využita animace odlet, z lesson aktivity toolkit pak anagram, image select, category sort – text a multiple choice, také je využit doplněk tvůrce cvičení.
DUM řeší problematiku strukturované kabeláže, přičemž je využita animace odlet, z lesson aktivity toolkit pak anagram, image select, category sort – text a multiple choice, také je využit doplněk tvůrce cvičení.
DUM řeší problematiku strukturované kabeláže, přičemž je využita animace odlet, z lesson aktivity toolkit pak anagram, image select, category sort – text a multiple choice, také je využit doplněk tvůrce cvičení.
DUM řeší problematiku standardu AvayaLucent (AT&T) Systimax PDS a IBM v počítačových sítích, přičemž je využita animace odlet, z lesson aktivity toolkit pak anagram, image select, category sort – text a multiple choice, také je využit doplněk tvůrce cvičení.
Výklad a procvičení tvorby podprogramů v algoritmizaci