Digitální učební materiál vede žáky k opakování malé násobilky a k násobení přirozených a desetinných čísel zpaměti i písemně. Násobení je pouze jedociferným činitelem.
Digitální učební materiál vede žáky k opakování malé násobilky a k násobení přirozených a desetinných čísel zpaměti i písemně. Násobení je pouze jedociferným činitelem.
Digitální učební materiál vede žáky k určování řádů u čísel v oboru do milionu, ke skládání a čtení čísel podle velikosti jednotlivých číselných řádů, k určování počtu cifer u jednotlivých čísel.
Digitální učební materiál vede žáky ke čtení přirozených a desetinných čísel, k zopakování rozdílu mezi sudým a lichým číslem, k rozdělení přirozených i desetinných čísel na sudá a lichá.
Digitální učební materiál vede žáky k popisu trojúhelníku, k dělení trojúhelníků podle velikosti úhlů.
Digitální učební materiál vede žáky k poznání a naučení řádů čísel v oboru do 10 000, seznamuje s podobou rozložených čísel pomocí násobků 1 000,100,10,1.
Digitální učební materiál vede žáky k řazení a porovnávání čísel v oboru do 1 000 000.
Digitální učební materiál vede žáky k opakování jednotek délky, převádění jednotek délky s využitím desetinných čísel.
Digitální učební materiál vede žáky k poznání pomůcek k rýsování a měření úhlů, k seznámení s dělením úhlů podle velikosti, s měřením úhlů pomocí interaktivního úhloměru, s vyznačováním úhlů pomocí interaktivního úhloměru, s rozdělováním úhlů podle velikosti na ostré a tupé.