DUM „Opáčko-kvíz“ ověřuje znalosti žáků z probrané látky tematického okruhu „Společenské a hospodářské prostředí“ formou hry.
Poznámka hodnotitele: společenské a hospodářské prostředí
DUM „Opáčko-kvíz“ ověřuje znalosti žáků z probrané látky tematického okruhu „Společenské a hospodářské prostředí“ formou hry.
DUM „Státy podle hospodářské vyspělosti“ seznamuje žáky s různými stupni ekonomické úrovně jednotlivých států světa.
DUM „Státy podle polohy“ vysvětluje jakým způsobem ovlivňuje poloha státu možnosti jeho vývoje.
DUM „Formy vlády“ seznamuje žáky s různými způsoby vlády v zemích světa.
DUM „Politické uspořádání světa“ vysvětluje žákům rozdílnosti ve způsobu fungování nezávislých států a závislých území.
DUM popisuje význam rybolovu a jeho důležitou úlohu v zabezpečení potravy pro lidstvo.
DUM „Spolková republika Německo“ seznamuje žáky s ekonomicky nejsilnější zemí Evropy. Názorným způsobem přibližuje žákům nejobecnější informace o našem severozápadním sousedovi.
DUM „Francie a Británie“ usnadňuje žákům osvojení základních informací a státech západní Evropy. Interaktivním způsobem přibližuje žákům nejobecnější informace o Francii.