Žáci si hravou formou roztřídí a tvoří slova se souhláskami ď nebo ť uprostřed slova.
Žáci si hravou formou roztřídí a tvoří slova se souhláskami ď nebo ť uprostřed slova.
Žák si odůvodní pravopis souhlásek t nebo d uvnitř slova a sám slova tvoří.
Žák si uvědomí rozličný význam slov. Odůvodní si pravopis souhlásky uvnitř slova. Rozlišuje zvukovou a grafickou podobu slova, odlišuje dlouhé a krátké samohlásky.
Žáci určují číslovky a využívají je v gramaticky správných tvarech ve svém mluveném a psaném projevu.
Žáci se orientují na číselné ose, umísťují na ní desetinná čísla. Desetinná čísla zaokrouhlují.
Žáci zapisují a porovnávají desetinná čísla a zlomky.
Vyvodí desetinné číslo z grafického záznamu. Sčítá a odčítá zlomky a desetinná čísla.
Přídavná jména přiřadí do příslušného druhu. Převádí přídavná jména z jednotného do množného čísla. Pozoruje, kdy dochází při odvozování u přídavných jmen ke zdvojení hlásek.