Nefunguje vám SMART sw v plné verzi, i když máte platnou licenci? Co s tím
Máte platnou licenci SMART Výukového sw a přesto nemáte dostupné všechny možnosti plné verze (tvorba LABů, Workspaces aj.), ale pouze omezený SMART Notebook Basic? Zkontrolujte nastavení oblasti služby.
Z důvodu GDPR rozlišuje SMART dvě oblasti služby: globální region a evropský region. Je to proto, že data evropských uživatelů se pak v souladu s nařízením ukládají pouze na serverech na území EU. Někdy automatické přiřazení regionu uživatele nesprávně vyhodnotí a přiřadí mu "globální oblast služby". Potom se váš SMART účet bohužel nepropojí s vaší platnou licencí a chová se, jako byste ji neměli (tzn. máte jen Notebook Basic, nemůžete vytvářet nové LABy...). Stačí jednoduše překliknout v nastavení a vše bude fungovat.
Ve SMART Notebooku:
- menu Úpravy >> položka Předvolby a zakliknout poslední možnost dole Oblast služby – Povolit uživatelům změnit oblast služby, kterou Smart Notebook používá
- menu Účet >> položka Oblast služby a ověřte, že máte nastavenu Evropská oblast služby SMART (pokud máte Globální, tak přepněte na Evropskou)
3) vypněte a zapněte SMART Notebook
Ve SMART Online:
Přestože se trochu liší přihlášení pro učitele a žáka, vždy najdete v patičce stránky nastavení oblasti.
Přihlášení učitele
Přihlášení studenta/žáka