Nefunguje vám SMART sw v plné verzi, i když máte platnou licenci? Co s tím

Máte platnou licenci SMART Výukového sw a přesto nemáte dostupné všechny možnosti plné verze (tvorba LABů, Workspaces aj.), ale pouze omezený SMART Notebook Basic? Zkontrolujte nastavení oblasti služby.

Z důvodu GDPR rozlišuje SMART dvě oblasti služby: globální region a evropský region. Je to proto, že data evropských uživatelů se pak v souladu s nařízením ukládají pouze na serverech na území EU. Někdy automatické přiřazení regionu uživatele nesprávně vyhodnotí a přiřadí mu "globální oblast služby". Potom se váš SMART účet bohužel nepropojí s vaší platnou licencí a chová se, jako byste ji neměli (tzn. máte jen Notebook Basic, nemůžete vytvářet nové LABy...). Stačí jednoduše překliknout v nastavení a vše bude fungovat.

 

Ve SMART Notebooku:

  1. menu Úpravy >> položka Předvolby a zakliknout poslední možnost dole Oblast služby – Povolit uživatelům změnit oblast služby, kterou Smart Notebook používá

  2. menu Účet >> položka Oblast služby a ověřte, že máte nastavenu Evropská oblast služby SMART (pokud máte Globální, tak přepněte na Evropskou)

3) vypněte a zapněte SMART Notebook

 

Ve SMART Online:

Přestože se trochu liší přihlášení pro učitele a žáka, vždy najdete v patičce stránky nastavení oblasti.

Přihlášení učitele 

 

Přihlášení studenta/žáka 

 

Provozovatel webu AV Media, a.s. jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro zlepšování prostředí webových stránek a pro analytické účely. Podmínky a poučení o správě osobních údajů