Marketing a PR školy

Nastavte si správnou strategii pro úspěch vaší školy

Nabízíme nový a odlišný pohled na marketing a Public Relation školy. Se změnou vnějších společenských podmínek se výrazně mění nároky na moderní PR školy i na komunikaci a spolupráci jednak s rodiči, ale i se zřizovatelem, případně širší veřejností. V mnoha případech dnes vidíme, že často o úspěšnosti školy nerozhoduje jen to, jak „umí učit“, ale stále více i to, jak se umí prezentovat na veřejnosti. Jak umí nebo neumí komunikovat s rodiči a jak je efektivně zapojit do rozvoje školy. 

 

Komu je určen

·         Progresivním ředitelům a vedení škol, které si uvědomuje, že kvalitní Marketing a PR spolurozhoduje o celkové úspěšnosti školy a jeho vliv není dnes rozhodně zanedbatelný.

·         Vedení škol, kterým dochází trpělivost se stále opakovanými nebo množícími se konflikty mezi rodiči a školou. Chtějí vystoupit ze začarovaného kruhu problémů v této exponované oblasti a chtějí ověřený návod, jak to udělat.

·         Školám a jejich vedení, kde konkurenční boj o žáka/ o dítě může mít až existenční význam.

·         Osvíceným zřizovatelům, kteří chtějí svým ředitelům pomoci a podpořit je v nelehkém boji v první linii a dát jim opravdu účinné zbraně s každodenními problémy v dané oblasti.

 

Co si odnesete

·         Základní marketingové pojmy a nástroje a jejich vliv ve světle současných změn

·         Co je a co není PR, jak jej tvořit, cílit a rozvíjet

·         Naučíme vás, jak správně komunikovat s médii, jak psát tiskové zprávy a jak se vhodným způsobem prezentovat

·         Ukážeme význam správného zacílení a načasování a jak je zjistit a realizovat v praxi

·         Jak správně vytvářet, rozvíjet a udržovat komunikaci s rodiči

·         Současně ukážeme nejčastější chyby, problémy a pochybení, kterých se školy dopouští

·         Ukážeme i optimální, osvědčené a hlavně užitečné řešení a příklady z praxe

·         Nezapomene vám ukázat i řešení, správnou cestu a způsob, který se rozhodně vyplácí

 

Co obsahuje/ ukázka

Ukázka několika modulů tvořících obsah a strukturu školení

  • Výzkum, šetření a sběr dat, která budete potřebovat v další práci
  • Moderní marketing a školy – co je dnes jinak, co se vyplácí a co jsou jen pouhé mýty a přežitky
  • Konkrétní nástroje, řešení pro vaši praxi – ověřené a hlavně funkční
  • Nejčastější chyby, jejich analýza a poučení pro vaši školu
  • Rodiče a škola - optimální formy komunikace, spolupráce, specifika, ale i úskalí a nejčastější chyby - a jak jim účinně předcházet

 

V čem se odlišuje

Obsah školení vychází z nejnovějších výzkumů i trendů v této oblasti, upravených pro školské prostředí.  Celkové zaměření je na praktičnost a okamžitou využitelnost v praxi. Začleňujeme i praktické dovednosti, které jsou pro váš úspěch nezbytné.

Rozsah, cena, další údaje

Termíny konání otevřených školení

Praha 8.12.2015 od 9:00 do: 14:00

Brno 7.1.2016 od 9:00 do 14:00

Cena 1 700,-Kč/ účastníka. U skupin a kolektivů možno dohodnout individuální podmínky a ceny.

Plný rozsah školení je 5 hodin.

         7200,- Kč  pro celé kolektivy a skupiny. U skupin a kolektivů možno dohodnout individuální podmínky a ceny.

 

Provozovatel webu AV Media, a.s. jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro zlepšování prostředí webových stránek a pro analytické účely. Podmínky a poučení o správě osobních údajů