Výklad nového učiva; procvičení.
Výklad nového učiva; procvičení.
Výklad nového učiva; ukázky prací designérů; domácí úkol a procvičení - k ukotvení získaných znalostí s následnou praktickou zkušeností.
Zopakování problematiky - jde zopakování již probrané látky v předchozí hodině a procvičení - pro oživení výkladu - žáci chodí jednotlivě k tabuli využívají k upevnění znalostí různých interaktivních technik jako přesovačku, Vortex sort, Word guess, Anagram a Multiple choice.
Zopakování problematiky - jde zopakování již probrané látky v předchozí hodině a procvičení - pro oživení výkladu - žáci chodí jednotlivě k tabuli využívají k upevnění znalostí různých interaktivních technik jako přesovačku, Vortex sort, Word guess, Anagram a Multiple choice.
Uvedení do problematiky - jde o výklad nového učiva a reálné materiály - pro oživení výkladu - žáci chodí jednotlivě k tabuli a zapisují do prázdného pole příklady vodičů, polovodičů, nevodičů a magnetik.
Uvedení do problematiky - jde o výklad nového učiva a procvičení - pro oživení výkladu - žáci chodí jednotlivě k tabuli a přesunují kameny tak, aby získali správnou definici skupenské změny.
Uvedení do problematiky - jde o výklad nového učiva s částí reálné materiály - pro oživení výkladu - žáci chodí jednotlivě k tabuli a zapisují do prázdného pole příklady elektrotechnických materiálů ze života.
Slouží jako druhá úvodní hodina do předmětu ekologie