Žáci prokazují své znalosti o pověstech českých.
Žáci prokazují své znalosti o pověstech českých.
Žáci si procvičují znalosti o životě Keltů na našem území.
Žák sestrojí osu úsečky podle návodu, vytváří osově souměrné útvary.
Žákovi jsou předneseny některé zdroje, ze kterých se může více dovědět o období pravěku. Je motivován k tomu, aby se o toto období více zajímal a přemýšlel o něm.
Žáci se seznámí a upevní slovní zásobu na téma počasí. Zeptají se na počasí. Porozumí mapě předpovědi počasí.
Žáci si procvičují psaní i/y v koncovkovách podstatných jmen rodu ženského skloňující se podle vzoru žena nebo růže. Podstatná jména rozřazují nebo vymýšlí.
Žáci rozpoznají částici od ostatních slovních druhů. Tvoří věty s částicí.
Žáci zařadí citoslovce mezi slovní druhy a rozpoznají je mezi ostatními. Tvoří věty, kde je citoslovce podmětem nebo přísudkem.