Procvičení podmínkových vět 2 typu na komunikačních aktivitách
Procvičení podmínkových vět 2 typu na komunikačních aktivitách
Procvičení podmínkových vět 1 a 2 typu na komunikačních aktivitách
Žák procvičuje počitatelná a nepočitatelná podstatná jména, učí se je od sebe rozlišit, použít ve vhodném slovním spojení vyjadřujícím množství. Používá je ve větách.
Aktivity pomohou žákům zapamatovat si názvy zvířat v ZOO. Žáci jsou vedeni i k vytvoření souvisých vět a řeší logický úkol.
Aktivity procvičují jednodušší nepravidelná slovesa samostaně i ve větách. Některé mohou být využity jako soutěž.
Studenti si osvojí novou slovní zásobu k tématu a prakticky ji využijí v dalších mluvních cvičeních.
Opakování a rozšíření slovní zásoby k tématu-použití zadaných slov ve větě, hledání logických dvojic, frázová slovesa. Krátký, souvislý mluvený projev na zadané téma.
Aktivity DUMu vedou studenta k používání způsobových sloves. Student odhaduje původ zvuků, hádá postavy na fotografii, popisuje obrázek.