Žáci si opakují znalosti vyjmenovaných slov. Pomocí her skládají slova a hrají pexeso s ukrytými slovy. Dále doplňují i/y, odůvodňují pravopis a vyhledávají chybné výrazy.
Žáci si opakují znalosti vyjmenovaných slov. Pomocí her skládají slova a hrají pexeso s ukrytými slovy. Dále doplňují i/y, odůvodňují pravopis a vyhledávají chybné výrazy.
Žáci tvoří pomocí předpon a přípon nová slova, rozlišují předložku a předponu, určují jednotlivé kategorie u sloves se zaměřením na časy a vymýšlejí podstatná jména, u kterých určují rod a vzor.
Zaměřujeme se na počáteční písmena slov, časy sloves, rody a vzory podstatných jmen a shodu podmětu s přísudkem v příčestí minulém.
Žáci nejdříve hledají základní skladební dvojice a poté se zaměřují na shodu podmětu s přísudkem v příčestí minulém.
Žáci si nejprve opakují základní informace o slovesech, které už znají (osobu a číslo) a na základě toho se orientují ještě v určování času sloves.
Žáci si upevňují znalost skloňování podstatných jmen formou úkolů, her a soutěží
Žáci po zapamatování vzorů a jejich koncovek zařazují slova pomocí několika druhů her, testů a doplňovaček do konkrétních skupin vzorů a zároveň si opakují vzory rodu středního
Žáci po zapamatování vzorů a jejich koncovek zařazují slova pomocí několika druhů her, testů a doplňovaček do konkrétních skupin vzorů.