Marketing a PR školy
Nastavte si správnou strategii pro úspěch vaší školy
Nabízíme nový a odlišný pohled na marketing a Public Relation školy. Se změnou vnějších společenských podmínek se výrazně mění nároky na moderní PR školy i na komunikaci a spolupráci jednak s rodiči, ale i se zřizovatelem, případně širší veřejností. V mnoha případech dnes vidíme, že často o úspěšnosti školy nerozhoduje jen to, jak „umí učit“, ale stále více i to, jak se umí prezentovat na veřejnosti. Jak umí nebo neumí komunikovat s rodiči a jak je efektivně zapojit do rozvoje školy.
Komu je určen
· Progresivním ředitelům a vedení škol, které si uvědomuje, že kvalitní Marketing a PR spolurozhoduje o celkové úspěšnosti školy a jeho vliv není dnes rozhodně zanedbatelný.
· Vedení škol, kterým dochází trpělivost se stále opakovanými nebo množícími se konflikty mezi rodiči a školou. Chtějí vystoupit ze začarovaného kruhu problémů v této exponované oblasti a chtějí ověřený návod, jak to udělat.
· Školám a jejich vedení, kde konkurenční boj o žáka/ o dítě může mít až existenční význam.
· Osvíceným zřizovatelům, kteří chtějí svým ředitelům pomoci a podpořit je v nelehkém boji v první linii a dát jim opravdu účinné zbraně s každodenními problémy v dané oblasti.
Co si odnesete
· Základní marketingové pojmy a nástroje a jejich vliv ve světle současných změn
· Co je a co není PR, jak jej tvořit, cílit a rozvíjet
· Naučíme vás, jak správně komunikovat s médii, jak psát tiskové zprávy a jak se vhodným způsobem prezentovat
· Ukážeme význam správného zacílení a načasování a jak je zjistit a realizovat v praxi
· Jak správně vytvářet, rozvíjet a udržovat komunikaci s rodiči
· Současně ukážeme nejčastější chyby, problémy a pochybení, kterých se školy dopouští
· Ukážeme i optimální, osvědčené a hlavně užitečné řešení a příklady z praxe
· Nezapomene vám ukázat i řešení, správnou cestu a způsob, který se rozhodně vyplácí
Co obsahuje/ ukázka
Ukázka několika modulů tvořících obsah a strukturu školení
- Výzkum, šetření a sběr dat, která budete potřebovat v další práci
- Moderní marketing a školy – co je dnes jinak, co se vyplácí a co jsou jen pouhé mýty a přežitky
- Konkrétní nástroje, řešení pro vaši praxi – ověřené a hlavně funkční
- Nejčastější chyby, jejich analýza a poučení pro vaši školu
- Rodiče a škola - optimální formy komunikace, spolupráce, specifika, ale i úskalí a nejčastější chyby - a jak jim účinně předcházet
V čem se odlišuje
Obsah školení vychází z nejnovějších výzkumů i trendů v této oblasti, upravených pro školské prostředí. Celkové zaměření je na praktičnost a okamžitou využitelnost v praxi. Začleňujeme i praktické dovednosti, které jsou pro váš úspěch nezbytné.
Rozsah, cena, další údaje
Termíny konání otevřených školení
Praha 8.12.2015 od 9:00 do: 14:00
Brno 7.1.2016 od 9:00 do 14:00
Cena 1 700,-Kč/ účastníka. U skupin a kolektivů možno dohodnout individuální podmínky a ceny.
Plný rozsah školení je 5 hodin.
7200,- Kč pro celé kolektivy a skupiny. U skupin a kolektivů možno dohodnout individuální podmínky a ceny.