Nalezeno 20 výsledků

Cílem školení je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávaní a průběžného sebevzdělávání. Školení je zaměřeno na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v daných tématech a na využívání efektivních vyučovacích metod v oblasti výuky cizích jazyků na 1. i 2. stupni ZŠ a napříč předměty. Cílem školení je seznámení pedagogických pracovníků s metodou CLIL, prohlubování znalostí práce s interaktivní technikou, nastínění využívání cloudových řešení ve vzdělávacím procesu. Dále pak rozvinutí schopností práce s interaktivními technologiemi. Doporučený digitální obsah: Oxford University Press Nakladatelství Fraus – licence Flexibooks, Fred

Určeno pro: Učitel
Délka: Vícedenní
Předmět: Cizí jazyk
5 400

Cílem školení je seznámení pedagogů s využitím legorobotiky , stavebnice Lego a Lego WeDo na 1. stupni ZŠ . Seminář nastíní pedagogům, jak zábavnou formou (s využitím stavebnice Lego WeDo) žáky vzdělávat v oblasti ICT, mechaniky, fyziky, přírodovědy, jazykovědy i v dalších oblastech vzdělávání. Dále jak pomocí legorobotiky WeDo rozvíjet klíčové kompetence žáků a to zejména kompetencí k řešení problémů, pracovní kompetence, komunikativní kompetence, ale i kompetence k učení a kompetence Školení nabídne příklady aktivit, které mohou pedagogové využít k rozšíření znalostí a dovedností nejen svých ale i žáků v oblastech využití robotiky při výchovně-vzdělávacím procesu. Umožní pedagogům seznámení s moderní průmyslovým světem, zajímavou a atraktivní didaktickou pomůckou i softwarem. Pedagogové se naučí pracovat s robotem, programovat ho a ovládat ho, čímž se získají praktickou zkušenost pro následné využití ve výuce.

Určeno pro: Učitel
Délka: Půldenní
Stupeň: Základní 1. stupeň
1 000

Cílem tohoto školení je ukázat účastníkům nový pohled na využití robotiky , seznámit je s možnostmi využití robotických stavebnic ve výuce žáků na 2. stupni základních škol a umožnit jim prožít si v týmu praktickou zkušenost při řešení problémových úloh. Školení tak nabízí účastníkům seznámit se s moderní didaktickou pomůckou, robotickou stavebnicí, umožňující zvýšení názornosti a atraktivnosti procesu výuky. Dále přináší příklady aktivit, které mohou účastníci následně využít k rozšíření znalostí a dovedností nejen svých, ale i žáků, v oblastech využití robotiky při výchovně vzdělávacím procesu. Po absolvování školení budou mít účastníci jasné povědomí o způsobu a možnostech začlenění robotiky do výuky na 2. stupni ZŠ . Dokáží sestrojit jednoduchou konstrukci za použití vhodných součástek určených návodem a funkčnost konstrukce ověřit. S pomocí robota zvládnou účastníci naměřit hodnoty potřebné pro řešení úloh. Dále dokáží propojit robota s počítačem, spouštět, ukončovat programy jak z počítače, tak z řídící jednotky. Účastníci vyřeší problémové úlohy zadáváním správných programovacích bloků do programu. Vlastní programy dokáží ověřit a prezentovat před ostatními skupinami.

Určeno pro: Učitel
Délka: Půldenní
Stupeň: Základní 2. stupeň
1 000

Cílem školení je posílit kompetence předškolních pedagogů v individualizaci vzdělávání dětí v mateřských školách prostřednictvím absolvování vzdělávacího programu DVPP zaměřeného na prohloubení znalostí a dovedností pedagogů k vedení dětského portfolia a v metodách/programech zaměřených na vnitřní diferenciaci a individualizaci ve vzdělávání předškolních dětí. Cílem je prohlubovat odborné znalosti a dovednosti pedagogů mateřských škol v problematice osobnostně orientované výchovy a vzdělávání v MŠ. Školení propojuje inovace vzdělávacího obsahu s rozvojem klíčových kompetencí pedagogů, a to zejména kompetencí k vytváření příslušného výukového materiálu na podporu vytváření podmínek pro předškolskou přípravu děti. Nabízí účastníkům semináře příklady aktivit, které mohou využít k rozšíření znalostí a dovedností nejen svých, ale i dětí v oblastech, které se mohou propojovat a přinášet nové impulzy a obohacení v oblasti seznamování s okolním světem. Využití moderních didaktických pomůcek, vzdělávacích prostředků, programového vybavení a online nástrojů ve výchovně vzdělávacím procesu zaměřeném na podporu všestranného rozvoje. Mimo uvedené se pedagogové naučí vyhledávat DUMy a internetové zdroje pro podporu přípravy předškolních dětí při dodržení autorského zákona. Učitelé získají kladný postoj k moderním ICT nástrojům a naučí se je aplikovat do svých hodin, čímž zvýší aktivní přístup dětí k procesu poznávání.

Určeno pro: Učitel
Délka: Vícedenní
Stupeň: Mateřská škola
10 600

Cílem školení je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomoci dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání. Školení je zaměřeno na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v daných tématech a na využívání efektivních vyučovacích metod v oblasti matematické pregramotnosti na MŠ. Školení propojuje inovace vzdělávacího obsahu s rozvojem klíčových kompetencí pedagogů, a to zejména kompetencí k tvorbě příslušného výukového materiálu na podporu vytváření podmínek pro předškolskou přípravu děti v matematické pregramotnosti. Nabízí účastníkům semináře příklady aktivit, které mohou využít k rozšíření znalostí a dovedností nejen svých, ale i dětí v oblastech, které se mohou propojovat a přinášet nové impulzy a obohacení v oblasti seznamování s okolním světem. Využití moderních didaktických pomůcek, vzdělávacích prostředků, programového vybavení a online nástrojů ve výchovně vzdělávacím procesu zaměřeném na podporu všestranného rozvoje . Mimo uvedené se pedagogové naučí vyhledávat DUMy a internetové zdroje pro podporu přípravy předškolních dětí při dodržení autorského zákona. Učitelé získají kladný postoj k moderním ICT nástrojům a naučí se je aplikovat do svých hodin, čímž zvýší aktivní přístup dětí k procesu poznávání.

Určeno pro: Učitel
Délka: Vícedenní
Stupeň: Mateřská škola
5 400

Cílem školení je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomoci dlouhodobého vzdělávaní a průběžného sebevzdělávání. Školení je zaměřeno na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v daných tématech a na využívání efektivních vyučovacích metod v oblasti čtenářské pregramotnosti na MŠ. Školení propojuje inovace vzdělávacího obsahu s rozvojem klíčových kompetencí pedagogů, a to zejména kompetencí k tvorbě příslušného výukového materiálu na podporu vytváření podmínek pro předškolskou přípravu děti ve čtenářské gramotnosti. Nabízí účastníkům semináře příklady aktivit, které mohou využít k rozšíření znalostí a dovedností nejen svých, ale i dětí v oblastech, které se mohou propojovat a přinášet nové impulzy a obohacení v oblasti seznamování s okolním světem. Využití moderních didaktických pomůcek, vzdělávacích prostředků, programového vybavení, online nástrojů ve výchovně vzdělávacím procesu zaměřeném na podporu všestranného rozvoje. Mimo uvedené se pedagogové naučí vyhledávat DUMy a internetové zdroje pro podporu přípravy předškolních dětí při dodržení autorského zákona. Učitelé získají kladný postoj k moderním ICT nástrojům a naučí se je aplikovat do svých hodin, čímž zvýší aktivní přístup dětí k procesu poznávání.

Určeno pro: Učitel
Délka: Vícedenní
Stupeň: Mateřská škola
Předmět: Český jazyk
5 400

Cílem školení je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání. Školení je zaměřeno na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v daných tématech a na využívání efektivních vyučovacích metod v oblasti inkluzivního vzdělání na MŠ. Školení propojuje inovace vzdělávacího obsahu s rozvojem klíčových kompetencí pedagogů, a to zejména kompetencí k tvorbě příslušného výukového materiálu na podporu vytváření podmínek pro předškolskou přípravu děti v rámci inkluze. Nabízí účastníkům semináře příklady aktivit, které mohou využít k rozšíření znalostí a dovedností nejen svých, ale i dětí v oblastech, které se mohou propojovat a přinášet nové impulzy a obohacení v oblasti seznamování s okolním světem. Využití moderních didaktických pomůcek, vzdělávacích prostředků, programového vybavení a online nástrojů ve výchovně vzdělávacím procesu zaměřeném na podporu všestranného rozvoje.  

Určeno pro: Učitel
Délka: Vícedenní
Stupeň: Mateřská škola
5 400

Vzdělávací akce je koncipována tak, že umožňuje zajistit vzdělávání pro celý pedagogický sbor či jeho podstatnou část tak, aby bylo možné z podpořené skupiny pedagogů vytvořit tým s inovačním potenciálem schopným působit na kompetence, ale i hodnoty a postoje ostatních pedagogů ve škole. Vzdělávání povede k pochopení filozofie společného vzdělávání . Zvýší právní podvědomí účastníků, ozřejmí legislativní rámec společného vzdělávání a tím přispěje ke změně sociálního klimatu školy. Program podpoří v dané škole koncept společného vzdělávání. Kurz přispěje k rozvoji kompetencí pedagogů pro práci s heterogenní skupinou žáků, ve které jsou vzdělávání i žáci s potřebou podpůrných opatření (včetně těch v prvním stupni podpory).

Určeno pro: Učitel
Délka: Celodenní
1 250