Nalezeno 4894 výsledků

Materiál obsahuje pracovní list, děti si procvičují orientaci na číselné ose: · označí, kde má být číslo umístěné, zapisují na správné místo · vyznačí, číslo podle pokynu učitele (číslo menší než a větší než) · všechna čísla, která leží vpravo od, vlevo od · všechna čísla, která jsou větší než a menší než

Poznámka hodnotitele: dokument ve Wordu, pracovní list
Výzva 51: ne
Klíčová slova: číselná osa, znázorňování čísel
Datum vložení: 28.10.2012

Materiál obsahuje pracovní list, děti si procvičují číselné řady, zápis čísel, zvětšování a zmenšování daných čísel do sta. Je důležité upozornit děti, aby si vždy pozorně přečetly zadání u každé tabulky.

Poznámka hodnotitele: dokument ve Wordu, pracovní list
Výzva 51: ne
Klíčová slova: numerace, chybějící číslo, číselná řada, zvětšování , zmenšování
Datum vložení: 28.10.2012

Děti si procvičují pamětné sčítání do 100bez přechu desítky. Pracovat mohou ve skupinách po dvou, třech, čtyřech členech.Paní učitelka rozstříhá kartu na jednotlivé „dlaždice“ . Děti mají za úkol přiřadit k sobě správně příklad a výsledek. Po přiřazení všech „dlaždic“ vznikne čtverec. Pozor všechny příklady a výsledky musí být správně k sobě přiřazeny (musí k sobě pasovat). Pro opakované používání si ofocené karty zalaminujte a po té rozstříhejte na jednotlivé „dlaždice“, jeden list si ponechejte vcelku pro rychlou kontrolu.

Poznámka hodnotitele: dokument ve Wordu, pracovní list
Výzva 51: ne
Klíčová slova: stovka, sčítání bez přechodu desítky, dlaždice
Datum vložení: 28.10.2012

Děti si procvičují pamětné sčítání a odčítání desítek. Pracovat mohou ve skupinách po dvou, třech, čtyřech členech.Paní učitelka rozstříhá kartu na jednotlivé „dlaždice“ . Děti mají za úkol přiřadit k sobě správně příklad a výsledek. Po přiřazení všech „dlaždic“ vznikne čtverec. Pozor všechny příklady a výsledky musí být správně k sobě přiřazeny (musí k sobě pasovat). Pro opakované používání si ofocené karty zalaminujte a po té rozstříhejte na jednotlivé „dlaždice“, jeden list si ponechejte vcelku pro rychlou kontrolu.

Poznámka hodnotitele: dokument ve Wordu, pracovní list
Výzva 51: ne
Klíčová slova: sčítání, odčítání, přirozené číslo, desítky, dlaždice
Datum vložení: 28.10.2012

Děti si procvičují pamětné odčítání desítek. Pracovat mohou ve skupinách po dvou, třech, čtyřech členech.Paní učitelka rozstříhá kartu na jednotlivé „dlaždice“ . Děti mají za úkol přiřadit k sobě správně příklad a výsledek. Po přiřazení všech „dlaždic“ vznikne čtverec. Pozor všechny příklady a výsledky musí být správně k sobě přiřazeny (musí k sobě pasovat). Pro opakované používání si ofocené karty zalaminujte a po té rozstříhejte na jednotlivé „dlaždice“, jeden list si ponechejte vcelku pro rychlou kontrolu.

Poznámka hodnotitele: dokument ve Wordu, pracovní list
Výzva 51: ne
Klíčová slova: odčítání, desítky, dlaždice
Datum vložení: 28.10.2012

Děti si procvičují pamětné sčítání a odčítání desítek. Pracovat mohou ve skupinách po dvou, třech, čtyřech členech.Paní učitelka rozstříhá kartu na jednotlivé „dlaždice“ . Děti mají za úkol přiřadit k sobě správně příklad a výsledek. Po přiřazení všech „dlaždic“ vznikne čtverec. Pozor všechny příklady a výsledky musí být správně k sobě přiřazeny (musí k sobě pasovat). Pro opakované používání si ofocené karty zalaminujte a po té rozstříhejte na jednotlivé „dlaždice“, jeden list si ponechejte vcelku pro rychlou kontrolu.

Poznámka hodnotitele: dokument ve Wordu, pracovní list
Výzva 51: ne
Klíčová slova: sčítání, odčítání, desítky, dlaždice
Datum vložení: 28.10.2012

pracovní list, v němž si děti si procvičují a upevňují pamětné odčítání do dvaceti. Pracovat mohou ve skupinách po dvou, třech, čtyřech členech. Paní učitelka rozstříhá kartu na jednotlivé „dlaždice.“ Děti mají za úkol přiřadit k sobě správně příklad a výsledek.

Poznámka hodnotitele: dokument ve Wordu, pracovní list
Výzva 51: ne
Klíčová slova: sčítání, odčítání, přirozené číslo, přechod desítky
Datum vložení: 28.10.2012

pracovní list, v němž si děti si procvičují a upevňují pamětné odčítání do dvaceti. Pracovat mohou ve skupinách po dvou, třech, čtyřech členech. Paní učitelka rozstříhá kartu na jednotlivé „dlaždice.“ Děti mají za úkol přiřadit k sobě správně příklad a výsledek.

Poznámka hodnotitele: dokument ve Wordu, pracovní list
Výzva 51: ne
Klíčová slova: sčítání, odčítání, přirozené číslo, přechod desítky
Datum vložení: 28.10.2012