Žák ví, že se věty skládají ze slov. Umí ve větě správně rozdělit spojená slova a určit počet slov ve větě.
Žák ví, že se věty skládají ze slov. Umí ve větě správně rozdělit spojená slova a určit počet slov ve větě.
Žák umí podle významu slova doplnit správnou samohlásku. Dokáže opravit chybně napsaný text.
Správný tvar podstatných jmen, roční obdobní, měsíce v roce, jehličnaté a listnaté stromy...
Žák umí rozlišit slova nadřazená, podřazená a souřadná. Prakticky využívá slova souřadná, nadřazená a podřazená. Ví, jak dělíme rostliny. Proč jsou důležité pro náš život, jak se o ně staráme.
Žák určuje počet slabik ve slovech a rozlišuje slova na jednoslabičná, dvojslabičná a trojslabičná.
Žák umí do slov správně doplnit krátkou nebo dlouhou samohlásku.
Žák ví, že se věty skládají ze slov. Dovede slova ve větě správně uspořádat. Umí správně napsat písmeno na začátku věty.
Žák dovede seřadit věty tak, aby krátký příběh dával smysl. Zahraje situaci, kdy je svědkem dopravní nehody, zná čísla tísňového volání. Zná pravidla slušného chování, umí pozdravit své kamarády i ty, které nezná, poděkovat, poprosit, omluvit se.