Žák dovede seřadit věty tak, aby krátký příběh dával smysl. Zahraje situaci, kdy je svědkem dopravní nehody, zná čísla tísňového volání. Zná pravidla slušného chování, umí pozdravit své kamarády i ty, které nezná, poděkovat, poprosit, omluvit se.
Žák dovede seřadit věty tak, aby krátký příběh dával smysl. Zahraje situaci, kdy je svědkem dopravní nehody, zná čísla tísňového volání. Zná pravidla slušného chování, umí pozdravit své kamarády i ty, které nezná, poděkovat, poprosit, omluvit se.
Žák rozděluje slova na slabiky. Umí rozlišit slabiku se slabikotvornou souhláskou l, r. Vyhledává v textu slova, která mají slabikotvorné souhlásky l, r
Žák umí doplnit chybějící písmena v abecedě, seřadit slova podle abecedy.
Žák odlišuje dlouhé a krátké samohlásky, umí vyjmenovat tvrdé, měkké a obojetné souhlásky. Z vyznačených písmen dovede utvořit slovo. Podle obrázků dopisuje slova do křížovky.
Žák umí rozlišit zvířata na samce, samice a mláďata, rozdělí je do
Žák umí zpaměti celou abecedu, umí napsat jednotlivá písmena, abecedu využívá při vyhledávání slov ve slovnících, encyklopediích.
Žák umí určit první písmeno u slova, vymyslí slova na jakékoliv písmeno z abecedy.