Osvojování modálních sloves
Osvojování modálních sloves
Žáci společně ve skupinách vyplní první dvoulist se seznamem členů skupiny, ten na konci práce odevzdají. Pro sebe si nechá a každý sám vyplní druhý dvoulist. Na posledních dvou stranách je vzorové řešení úloh.
Žáci si ve skupině rozdělí funkce. Společně ve skupinách vyplní s pomocí učebnice pracovní listy. Vystoupí před třídu se získanými informacemi, ostatním skupinám vyloží novou látku a zeptají se na kontrolní otázky. První a druhá pracovní strana je zadání k tisku pro žáky, třetí pracovní strana je řešení pro učitele.
Žáci si ve skupině rozdělí funkce. Společně ve skupinách vyplní s pomocí učebnice pracovní listy. Vystoupí před třídu se získanými informacemi, ostatním skupinám vyloží novou látku a zeptají se na kontrolní otázky. První a druhá pracovní strana je zadání k tisku pro žáky, třetí pracovní strana je řešení pro učitele.
Každý žák samostatně vypracuje zadané úlohy. Pracovní list může sloužit jako příprava na písemnou práci nebo přímo jako zadání písemné práce. První dvě pracovní strany jsou určené k oboustrannému tisku pro žáky, třetí a čtvrtá pracovní strana je řešení pro učitele.
Materiál popisuje výrobu jednoduchých papírových vah.
Žáci si rozdělí pracovní úkoly a pracují podle postupu uvedeného na následující straně. Svá pozorování pečlivě zapisují. Druhá pracovní strana obsahuje poznámky pro učitele. Další čtyři strany obsahují fotodokumentaci průběhu celého pokusu.
Žáci společně ve skupinách přečtou informace k zadaným pojmům z učebnice a do sešitu si ze získaných informací vytvoří zápis. První pracovní strana je zadání k tisku pro žáky (na jedné straně A4 pro dvě skupiny), druhá pracovní strana je řešení pro učitele.