Žáci se seznamují se zástupcem ekosystému vod - kaprem obecným, popisují části těla, skládají puzzle, seznamují se s vývojovým stadiem ryb, vyhledávájí info na internetu, třídí a sestavují pojmovou mapu
Poznámka hodnotitele: Nádherně zpracované
Žáci se seznamují se zástupcem ekosystému vod - kaprem obecným, popisují části těla, skládají puzzle, seznamují se s vývojovým stadiem ryb, vyhledávájí info na internetu, třídí a sestavují pojmovou mapu
Žási si pomocí obrázků procvičují a opakují slovní zásobu na téma MY FAMILY, seznamují se se členy rodiny Toma Taylora, doplňují a sestavují rodokmen
Žáci procvičují dny v týdnu v českém i anglickém jazyce (CLIL), procvičení slovní zásoby, řazení dnů v týdnu v Čj + Aj, nácvik rytmické říkanky - DAYS OF THE WEEK, psaná forma anglických názvů dnů v týdnu
Žáci procvičují řazení jmen podle abecedy, jména začínají stejným počátčním písmenem, orientace podle nápovědy, seznamují se i s méně frekventovanými křestními jmény
žáci procvičují řazení jmen podle abecedy, třídí jména podle abecedního pořádku, zařazují jména do neúplných řad dle abecedy, rozhodují, které jméno je nesprávně zařazeno dle abecedy, seznamují se i s méně obvyklými českými jmény
Denní aktivity žáků a jejich orientace v částech dne, v časové ose dne, zamyšlení nad denními aktivitami žáků
žáci procvičují řazení písmen podle abecedy, doplňují písmena v neúplných řadách abecedy
Žáci si procvičují své znalosti z ročního období, roku, měsíců, pranostik, dnů v týdnů