Nalezeno 8 výsledků

Výukový materiál pro starší žáky (2. stupeň a SŠ), který motivuje k návštěvě nově rekonstruovaného Afrického muzea Dr. Emila Holuba, nebo naopak slouží pro zopakování klíčových událostí ze života a cestování tohoto legendárního cestovatele. Součástí DUMu je také metodika a pracovní list (v příloze).

Výzva 51: ne
Klíčová slova: Emil Holub, Afrika, život, cestování, cestovatel, Vikroiiny vodopády, muzeum, Holice
Datum vložení: 22.08.2013

Výukový materiál pro mladší žáky (MŠ a 1. stupeň), který motivuje k návštěvě nově rekonstruovaného Afrického muzea Dr. Emila Holuba, nebo naopak slouží pro zopakování klíčových událostí ze života a cestování tohoto legendárního cestovatele. Součástí DUMu je také metodika a pracovní list (v příloze).

Výzva 51: ne
Klíčová slova: Emil Holub, Afrika, život, cestování, cestovatel, Vikroiiny vodopády, muzeum, Holice
Datum vložení: 22.08.2013

Opakování základních pojmů, procvičování - světové pouště

Poznámka hodnotitele: Graficky velmi příjemná práce.
Výzva 51: ne
Klíčová slova: poušť, nedostatek vody, velbloud, oáza
Datum vložení: 16.03.2012

V této interaktivní hře můžete rychle zopakovat, co jste měli možnost vidět v NTM, nebo také hrát ji bez návštěvy NTM. Ukazuje různé tipy a triky, jak lze zapojit žáka ve výuce.

Výzva 51: ne
Klíčová slova: Národní technické muzeum, interaktivní hra
Datum vložení: 21.11.2011

buněčné útvary, druhy buněk

Předmět: Dějepis
Výzva 51: ne
Klíčová slova: buňka
Datum vložení: 12.09.2012

Kompletní galerie flashových nástrojů Lesson Activity Toolkit v českém jazyce

Poznámka hodnotitele: Přeložené aktivity z galerie Lesson Activity Toolkit, které vznikly v rámci bakalářské práce pana Petra Hajducha z pedagogické fakulty Jihočeské Univerzity.
Výzva 51: ne
Klíčová slova: Lesson Activity Toolkit, LAT, flashe
Datum vložení: 03.09.2013

Interaktivní hra, která vás provede životem a dílem malíře Jakuba Schikanedera. Seznamte se s hlavním hrdinou počítačové hry angorským kocourem Kubou, který se v noci ve městě ztratí svému páníčkovi, malíři Jakubu Schikanederovi.Pomozte mu najít cestu zpět domů! Vstupte s ním do obrazů, vyslechněte, co Kubovi povědí postavy z 19. století, a najděte řešení k výtvarným či jiným úkolům. Podaří-li se vám úspěšně splnit úkoly, nejenže se kocour Kuba šťastně shledá se svým pánem, ale přiveze si domů i plný povoz trofejí.

Externí odkaz
Více
Výzva 51: ne
Klíčová slova: Interaktivní hra, Praha, Jakub Schikaneder, kocour Kuba
Datum vložení: 05.06.2012

Na této stránce najdete více než 200 digitálních učebních materiálů pro výuku matematiky na základní a střední škole, z toho 170 souborů vytvořených v programu SMART Notebook. Materiály aktivně zapojí Vaše studenty do výuky. Uvedené materiály jsou koncipovány tak, aby sloužily jednak při výkladu resp. seznamování žáků s daným tématickým celkem, jednak při opakování příp. zkoušení, a to jak přímo s interaktivní tabulí, tak i např. vytištěné (lze vytisknout všechny / vybrané / upravené listy, podle Vašich cílů). V přílohách a odkazech najdete soubory, které mohou pomoci při řešení příkladů v různých programech (například Cabri, Derive, Excel) nebo odkazy na internetové zdroje. Více informací o celém projektu zde: http://matematika.metodik.cz/o-nas.php

Externí odkaz
Více
Výzva 51: ne
Klíčová slova: rovnice, nerovnice, funkce, goniometrie, planimetrie, stereometrie, geometrie, statistika, posloupnost, kombinatorika, pravděpodobnost, komplexní čísla
Datum vložení: 23.06.2011